Itt az újabb rekord: ennyibe kerül fél perc tévéreklám a Super Bowlon
Photo by Caleb Woods on Unsplash

A reklámok árában már megdőlt a Super Bowl rekordja

Minden korábbi csúcsot megdöntve, nyolcmillió dollárba (körülbelül 3,14 milliárd forint) kerül 30 másodpercnyi tévéreklám a profi amerikaifutball-liga (NFL) február 9-i nagydöntője alatt. A belépőjegyek 2 millió forintnak megfelelő dollártól kezdődnek.


Az Economx arról ír, hogy felmérések szerint az Egyesült Államokban legalább 120 millióan követik majd a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapását, melynek a New Orleans-i Caesars Superdome ad otthont. New Orleans egyébként tizenegyedik alkalommal ad otthont az eseménynek. Tavaly 123,7 millió tévénézőt regisztráltak országszerte, azaz csaknem minden harmadik amerikai a finálét nézte. A stadion befogadóképessége 83 000 fős.

Fél perc televíziós reklám ára pedig a tavaly 7 millióról 8 millió dollárra emelkedett.

A TickPick piactér adatai szerint a legolcsóbb belépőjegy 5550 dollár (2,1 millió forint), az átlagos jegyár 10 474 dollár (4,1 millió forint), a legdrágább ticket pedig 56 770 dollárba (22.2 millió forint) kerül - írja a Reuters.

A Kansas sorozatban harmadszor jutott be a nagydöntőbe és sporttörténelmet írhat, mert az első csapat lehet, amely egymás után harmadszor hódítja el a sportág legértékesebb és legfontosabb trófeáját.

Koncertturnékban Taylor Swift döntött meg minden csúcsot

Ha már szórakoztatóipar, akkor koncert vonalon Taylor Swift döntögeti a csúcsokat. Swift és az Eras Tour 21 hónap alatt öt kontinensen, 10 millió rajongót ért el. A turné 2,2 milliárd dolláros becsült bruttó bevétele minden idők legnagyobbja, és majdnem megduplázza a második legnagyobb turnéját - írtuk tavaly decemberben. A második legnagyobb turné a Coldplay folyamatban lévő Music of the Spheres koncertsorozata jelenleg 1,14 milliárd dollárral, ez 2022 márciusa óta tart, és idén még további időpontok várhatóak.

Ne hagyd ki!