A TikTok, a Discord, a Netflix, a Twitter és az Instagram logója egy digitális alkotáson, fekete háttérrel

A Comparably összehasonlító és értékelő platform megkérte a 18-24 éves korosztály, azaz a Z generáció tagjait, hogy meghatározott szempontok alapján értékeljék a különböző vállalatokat. A weboldal az eredmények alapján megállapította a fiatalok 50 legkedveltebb márkáját. Mutatjuk a listát.



Módszertan

A Comparably.com 2020 novembere és 2021 novembere között vizsgálta a beérkezett eredményeket. A vásárlók anonim módon az alábbi szempontok alapján értékelték a vállalatokat:

  • a termék vagy szolgáltatás minősége
  • ügyfélszolgálat
  • ROI (költségek megtérülése)
  • általános elégedettség a márkával
  • lojalitás
  • milyen valószínűséggel ajánlják a céget a barátaiknak

A top 50-es listára többnyire tartalommegosztó platformok, videojáték és technológiai vállalatok, valamint kifejezetten a fiatalabb közönséget célzó divatmárkák kerültek fel. Nézzük a listát!

A fiatalok 50 legkedveltebb márkája:

50. Crocs

49. GOAT Group

48. 7-Eleven

47. Hot Topic

46. Razer

45. Samsung

44. Riot Games

43. Instagram

42. McDonald's

41. Sephora

40. Zoom Video Communications

39. KFC

38. TikTok

37. Twitter

36. LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy)

35. Airbnb

34. Ikea

33. Gucci

32. The Coca-Cola Company

31. Dunkin'

30. Starbucks

29. Red Bull

28. YouTube

27. Nintendo

26. Adidas

25. Lego Group

24. The Walt Disney Company

23. Nvidia

22. Glossier

21. Valve

20. Chanel

19. Ulta Beauty

18. American Eagle Outfitters

17. Costco

16. Target

15. Microsoft

14. Uniqlo

13. Trader Joe's

12. Bath & Body Works

11. Roblox

10. Nike

9. Spotify

8. Sony Playstation

7. Discord

6. Vans

5. Chick-fil-A

4. Netflix

3. Amazon

2. Apple

1. Google

The Conversation

Ne hagyd ki!