A Comparably összehasonlító és értékelő platform megkérte a 18-24 éves korosztály, azaz a Z generáció tagjait, hogy meghatározott szempontok alapján értékeljék a különböző vállalatokat. A weboldal az eredmények alapján megállapította a fiatalok 50 legkedveltebb márkáját. Mutatjuk a listát.
Módszertan
A Comparably.com 2020 novembere és 2021 novembere között vizsgálta a beérkezett eredményeket. A vásárlók anonim módon az alábbi szempontok alapján értékelték a vállalatokat:
- a termék vagy szolgáltatás minősége
- ügyfélszolgálat
- ROI (költségek megtérülése)
- általános elégedettség a márkával
- lojalitás
- milyen valószínűséggel ajánlják a céget a barátaiknak
A top 50-es listára többnyire tartalommegosztó platformok, videojáték és technológiai vállalatok, valamint kifejezetten a fiatalabb közönséget célzó divatmárkák kerültek fel. Nézzük a listát!
A fiatalok 50 legkedveltebb márkája:
50. Crocs
49. GOAT Group
48. 7-Eleven
47. Hot Topic
46. Razer
45. Samsung
44. Riot Games
43. Instagram
42. McDonald's
41. Sephora
40. Zoom Video Communications
39. KFC
38. TikTok
37. Twitter
36. LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy)
35. Airbnb
34. Ikea
33. Gucci
32. The Coca-Cola Company
31. Dunkin'
30. Starbucks
29. Red Bull
28. YouTube
27. Nintendo
26. Adidas
25. Lego Group
24. The Walt Disney Company
23. Nvidia
22. Glossier
21. Valve
20. Chanel
19. Ulta Beauty
18. American Eagle Outfitters
17. Costco
16. Target
15. Microsoft
14. Uniqlo
13. Trader Joe's
12. Bath & Body Works
11. Roblox
10. Nike
9. Spotify
8. Sony Playstation
7. Discord
6. Vans
5. Chick-fil-A
4. Netflix
3. Amazon
2. Apple
1. Google