A „Nyiss a csodára” márkafilozófia keretében a Coca-Cola – Magyarországon forgatott – idei karácsonyi reklámfilmje az emberekben rejlő kedvességet és örömet helyezi új megvilágításba. Ez inspirálta a vállalat jótékony kezdeményezését is: 2021. november 19. és 2022. január 1. között az Adventi Ünnep a Bazilikánál látogatói minden palack Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley, Fuzetea, Cappy és Naturaqua megvásárlásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Magyar Vöröskereszt közreműködésével egy adag ételt juttassanak el a rászorulóknak. A segélyszervezet a támogatást kifejezetten nem a karácsonyi időszakban tervezi felhasználni, hiszen ilyenkor többen adakoznak, igyekeznek megkönnyíteni a nehezebb sorsúak életét. Azoban a segítségre, ételadományra az év többi időszakában is nagy szükség van. Ezért a Magyar Vöröskereszt 2022 első félévében osztja majd ki a vállalat támogatásából vásárolt élelmiszercsomagokat.
A Coca-Cola Magyarország 2019. decemberében is hasonló rendhagyó kampányt indított: a kupakokban található kóddal nem nyerni lehetett, hanem egy-egy tál melegételt adományozni a rászorulóknak. A vállalat a két évvel ezelőtti karácsonyi akciójának folytatásaként újra lehetővé teszi, hogy egy apró gesztussal segítsünk a rászorulóknak, hogy jövő év elején is jusson étel a rászorulók asztalára.
A kampány részleteiről itt tudhatsz meg többet: https://www.coca-cola.hu/karacsony-varazsa
vagy ha közvetlenül támogatnád a Magyar Vöröskereszt munkáját, akkor ide kattintva megteheted: https://voroskereszt.hu/egyutt-segitunk/
Fotó: Coca-Cola