Nagyot nyert a járványon a divatbaki házipapucs
Rekordeladást hozott a papucs, amit divatbakiként emlegetnek

Nagyot nyert a járványon a divatbaki házipapucs

A Crocs papucs gyártója közel megduplázta eladásait a pandémia kezdete óta.



Justin is ezt hordja

A cég számításai szerint a tavalyi, 1,3 milliárd dolláros forgalmuk idén 60-65 százalékkal is nőhet. 2020-ban az első féléves bevételük alig haladta meg a 600 millió dollárt, 2021-ben viszont ez már 1,1 milliárd dollárra ugrott. A vállalat 2002-es indulása óta többször hullámvölgybe jutott, a gazdasági világválság után majdnem csődbe ment. 2013-ban viszont kaptak egy 200 millió dolláros befektetést, 2017-ben pedig lecserélték a menedzsmentet, több saját üzletet nyitottak, és rámentek a marketingre. Az utóbbi években lettek népszerűek az amerikai tinédzserek körében is, mert olyan sztárokkal működtek együtt, mint Justin Bieber.

(444)

Ne hagyd ki!