A vállalat előszeretettel hangoztatja, milyen jól keresnek a platform tartalomgyártói, a legutóbbi jelentések alapján viszont úgy néz ki, a tulajdonosok, a vezetők az igazi nyertesek. A társaság legjobban fizetett igazgatója például több mint 2 millió fontot (804 millió forint) tehetett zsebre az elmúlt üzleti évben, míg a befektetők között a vállalat közel 20 millió fontot osztott szét.
Nagy az igény
A platformon a tartalomgyártó személyre szabott üzeneteket, videókat küldhet közvetlenül a követőinek, illetve videochatelésre is van lehetőség. A forgalomból a cég jutalékot vesz le magának. A vállalat által közölt adatok szerint az OnlyFans tavaly 69 millió aktív felhasználót szerzett, adózás előtti eredménye 6 millióról 53 millió fontra nőtt. A vállalkozás képviselői előszeretettel hangoztatják, hogy a felnőtt tartalmak mellett hírességek, fitnessz-tanácsadók is használják a platformot, ami szerepet játszott a felhasználók számának megugrásában, de a Guardian cikke szerint az igazán nagy pénz a 18+ kategóriában van. Az üzleti modellnek kockázatai is vannak, a jogsértő tartalmak kiszűrése nehézséget okoz az üzemeltetőnek.
Családi biznisz
Az OnlyFans Essex-i családi vállalkozás. Egy testvérpár, Tim és Tom Stokely, illetve az édesapjuk, Guy Stokely vezeti a vállalatot. A pandémiás keresletnövekedésnek köszönhetően a család több tízmillió fontot vehetett ki az OnlyFans anyavállalatából, a Fenix International-ből.
Az OnlyFans nemrégiben megvásárolta a Delivery Code Limited vállalat szellemi tulajdonát, illetve átvette a teljes személyzetét 23,65 millió fontért. A felvásárolt cég technológiájával a család online kívánságlistákkal bővítené az OnlyFans-t.