A főleg felnőtt tartalmaknak platformot biztosító OnlyFans közösségi média felület egy év alatt 615 százalékos forgalomnövekedést könyvelhetett el. Éves forgalmának értéke meghaladta az 1,7 milliárd angol fontot– írja a The Guardian.


A vállalat előszeretettel hangoztatja, milyen jól keresnek a platform tartalomgyártói, a legutóbbi jelentések alapján viszont úgy néz ki, a tulajdonosok, a vezetők az igazi nyertesek. A társaság legjobban fizetett igazgatója például több mint 2 millió fontot (804 millió forint) tehetett zsebre az elmúlt üzleti évben, míg a befektetők között a vállalat közel 20 millió fontot osztott szét.

Nagy az igény

A platformon a tartalomgyártó személyre szabott üzeneteket, videókat küldhet közvetlenül a követőinek, illetve videochatelésre is van lehetőség. A forgalomból a cég jutalékot vesz le magának. A vállalat által közölt adatok szerint az OnlyFans tavaly 69 millió aktív felhasználót szerzett, adózás előtti eredménye 6 millióról 53 millió fontra nőtt. A vállalkozás képviselői előszeretettel hangoztatják, hogy a felnőtt tartalmak mellett hírességek, fitnessz-tanácsadók is használják a platformot, ami szerepet játszott a felhasználók számának megugrásában, de a Guardian cikke szerint az igazán nagy pénz a 18+ kategóriában van. Az üzleti modellnek kockázatai is vannak, a jogsértő tartalmak kiszűrése nehézséget okoz az üzemeltetőnek.

Családi biznisz

Az OnlyFans Essex-i családi vállalkozás. Egy testvérpár, Tim és Tom Stokely, illetve az édesapjuk, Guy Stokely vezeti a vállalatot. A pandémiás keresletnövekedésnek köszönhetően a család több tízmillió fontot vehetett ki az OnlyFans anyavállalatából, a Fenix International-ből.

Az OnlyFans nemrégiben megvásárolta a Delivery Code Limited vállalat szellemi tulajdonát, illetve átvette a teljes személyzetét 23,65 millió fontért. A felvásárolt cég technológiájával a család online kívánságlistákkal bővítené az OnlyFans-t.

The Conversation

Friss

Milliárdos büntetést kapott a koronavírus elleni védelmet ígérő divatmárka

Az ausztrál versenyfelügyelet (ACCC) 5 millió ausztrál dollárra, azaz több mint egymilliárd forintra büntette a Lorna Jane ruházati vállalatot, amely marketingkampányában azt állította, hogy az új kollekciója meggátolja a koronavírus terjedését.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Elképedsz a budapesti lakásárakon? Prága és Pozsony is drágább

A Deloitte Property Index felmérésében vizsgált 24 főváros közül 2020-ben csupán Rómában csökkent az új építésű lakások ára. Regionális összevetésben Budapest olcsónak számít, még akkor is, ha az itt élők ezt másképpen érzékelik.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Óvatosan a negatív értékelésekkel, mert a sértődős szolgáltató visszavág

Az Egyesült Államokban működő, épületek karbantartásával foglalkozó Executive Roof Services (ERS) vállalat 112 ezer dolláros, azaz nagyjából 34 millió forintos pert akasztott egy washingtoni pár nyakába. Az ERS egy negatív online értékelés miatt fordult a bírósághoz.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!