Vissza az egész, ezért lesz HBO Max a Max

Vissza az egész, ezért lesz megint HBO Max a Max

A mennyiség helyett a minőségre kíván fókuszálni a Warner, ezzel magyarázza, hogy visszahozza az HBO Max korábbi nevét. A hwsw.hu szakportál felidézi: már negyedszerre módosul az alkalmazás neve egy évtized alatt.


A korábban HBO Max néven futó előfizetéses online videostreaming-platform (SVOD) két éve váltott a Max névre, hogy most bejelentse: nyártól kezdve ismét HBO Max-ként fog működni. A Warner tájékoztatása szerint a lépéssel egyebek között az szeretnék jelezni, hogy a szolgáltatás visszatér az HBO-s gyökereihez, és nagyobb hangsúlyt kapnak a jövőben a saját gyártású sorozatok és a Warner Bros. sikerfilmjei. Mivel az HBO „a legmagasabb minőséget képviselő márka”, jobban képviseli a fogyasztói ajánlatot és támogatja a növekedési stratégiát.

A portál felidézi: a streamingpiac úttörője meglehetősen nehezen találja saját identitását: volt már HBO Go (2008), HBO Now (2015), HBO Max (2020), utána jött a Max (2023). A közelmúltban már lehetett látni annak jeleit, hogy valami készül a háttérben, mivel a Max maga mögött hagyta a 2023 óta használt kék színt logóban és arculatban, hogy visszatérjen a klasszikus HBO-s fekete-fehérhez.

A WBD azt is közölte: a streaming üzletág két év alatt csaknem 3 milliárd dollárral növelni a nyereséget, és az elmúlt évben 22 millió új előfizetőt szerzett világszerte, így az előfizetők száma meghaladta a 122 milliót. A következő nagy célkitűzés, hogy 2026 végére 150 millió fölé sikerüljön tornázni a bázist. Ebben segíthet a cég várakozásai szerint az új tartalmi stratégia, mely előtérbe helyezi az HBO saját tartalmait, a Warner Bros. blockbuster filmjeit, valamit a Max nemzetközi sorozatait. Az alkalmazás nemrég jelent meg Ausztráliában és Franciaországban, jövőre pedig Nagy-Britanniában, Németországban és Olaszországban is elérhető lesz, ennek fényében reálisnak tűnik a kitűzött cél elérése az év végére.

A vezetők az elmúlt hónapokban belátták és hangot is adtak annak, hogy nem győzhetik le a több mint 300 millió előfizetővel rendelkező Netflixet, és inkább kiegészítő szolgáltatásként, egyedi tartalmakkal vonzanák be a felhasználókat. JB Perrette, a Warner Bros. Discovery streaming elnöke szerint a fogyasztók visszajelzései arról árulkodnak, hogy nem több, hanem inkább egyedi, minőségi tartalmat szeretnének kapni.

Ne hagyd ki!