A Langmár Kommunikáció felmérése azt vizsgálja, mely közösségimédia-platformok a leghatékonyabbak.
Bátran kijelenthetjük, hogy ma az a cég, amelyik nem szerepel intenzíven a közösségi médiában, tulajdonképpen nem is létezik. Hiába van zseniális terméke, elképesztően izgalmas és hatékony szolgáltatása, ha nem kommunikál róla a legelterjedtebb fórumokon, elvágja magát a sikerhez vezető úttól. A Langmár Kommunikáció legújabb felmérésével arra igyekszik választ találni, hogy a közösségi média mely színterei bizonyulnak napjainkban a leghatékonyabbnak az egészségügyi szolgáltatók számára a megjelenésre.
„Az emberek szomjaznak az információra, legfőképpen az egészségükkel kapcsolatosan, és nagyra értékelik azokat a cégeket, akik nem pusztán termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítésére fektetnek kiemelt hangsúlyt, hanem arra is, hogy célcsoportjukat hasznos és értékes ismeretekkel lássák el, amelyek segítségükre lehetnek problémáik mielőbbi megoldásában”, fejti ki Langmár Zsuzsanna, üzleti kommunikációs szakértő, a Langmár Kommunikáció tulajdonosa.
Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani!
A közösségi média lehetővé teszi az egészségügyi cégek számára, hogy gyorsan, hatékonyan és széles közönséget elérve terjesszenek információt, mutassanak be új kutatásokat, termékeket és szolgáltatásokat. Ez a platform lehetőséget biztosít a vállalatoknak arra, hogy közvetlenül kommunikáljanak a fogyasztóikkal, válaszoljanak a kérdéseikre, és interaktív kapcsolatot építsenek ki velük. És ami legalább ennyire fontos, láttassák magukat!
„Ez egy olyan lehetőség, amit nem kár, hanem vétek kihagyni! A közösségi média segítségével az egészségügyi cégek építhetik márkájukat, növelhetik ismertségüket és javíthatják hírnevüket is azáltal, hogy hasznos, megbízható és érdekes tartalmat osztanak meg. Mindezeken túl, ma fontosabb a rugalmas alkalmazkodás, mint amennyire valaha volt. Szinte naponta változik körülöttünk a világ, aki a megszokásaihoz, berögzült cselekvéseihez ragaszkodik, könnyen a süllyesztőben találja magát. Az azonnali reakciók idejét éljük, amikor naprakészen tisztában kell lennünk a célcsoportunkba tartozó emberek igényeivel. A közösségimédia-szereplés ennek megvalósításában is nélkülözhetetlen. Ugyanis nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani!”, hangsúlyozza Langmár Zsuzsanna.
A közösségimédia-jelenlét versenyelőnyhöz juttat
Megbízható és pontos információk megosztásával a cég hitelességet és bizalmat építhet a közönsége felé, ami kulcsfontosságú az egészségügyi szektorban. Nem elhanyagolandó az sem, hogy a közösségi médián keresztül aktív közösséget építhet, amely ösztönzi a részvételt, a beszélgetést és egymás támogatását.
„A LinkedIn, az Instagram vagy éppen a Facebook lehetővé teszi a cégeknek, hogy rendszeresen posztoljanak újdonságaikról, osszanak meg tanácsokat és szakértői véleményeket. Egy jól menedzselt közösségimédia-jelenlét versenyelőnyt jelenthet, különösen egy olyan zsúfolt és versenyző piacon, mint az egészségügy”, világít rá az üzleti kommunikációs szakértő.
Fotó: CONTENTNMORE
Mi ma a trendi?
Az, hogy kinek melyik színtér a legoptimálisabb a folyamatos kommunikálásra, sok mindentől függ. Érdemes megtalálni a célcsoport által leginkább alkalmazott fórumot, és arra fektetni nagyobb hangsúlyt, de közben szem előtt kell tartani azt is, hogy a közösségimédia-megjelenések színesek és sokoldalúak legyenek.
„Szeretnénk pontosabb képet kapni arról, hogy az egészségügy területén 2023-ban milyen felületek bizonyultak a leghatékonyabbnak, ezért útjára indítottunk erre vonatkozóan egy felmérést. Az egészségügyi szektorban tevékenykedő cégek segítségét kérjük abban, hogy osszák meg velünk tapasztalataikat, hiszen azáltal, hogy jobban megismerjük a jelenleg uralkodó trendeket, együttes erővel, valós adatokkal, szilárd alapokra tudjuk építeni a kommunikációjukat”, ismertette a Langmár Kommunikáció tulajdonosa.
Amennyiben szeretne értesülni a felmérés eredményéről, akkor vegyen részt a kutatásban, és kövesse a Langmár Kommunikáció blogját, ahol a legfrissebb információkkal várjuk olvasóinkat. (x)