Jelenleg 11 országban van jelen az áruházlánc több mint 2600 üzlettel
Fotó: Shutterstock

Új áruházlánc nyitotta meg első üzletét Budapesten

Német áruházlánc nyitotta meg az első üzletét a fővárosban. Elsősorban a nonfood szegmensbe próbál betörni az új bolt, ahol a Pepco és a KiK lehet a két nagy riválisa.


TikTok-on reklámoz az új üzlet

TikTok videókban jelentette és mutatta be a német TEDi áruházlánc budapesti üzletének megnyitását a Savoya Parkban. A cégnek ugyan már van egy-egy boltja Pápán és Székesfehérváron, azonban a fővárosban ez az első. A Facebook-oldaluk tájékoztatása alapján pedig nagyjából egy hónap múlva nyitják a következő áruházukat a XVIII. kerületben a Lőrinc Centerben – írja a Telex.hu.

Az új áruházak elsősorban a KiK és a Pepco konkurenciái lehetnek, hiszen a nonfood szegmensben érdekeltek, tehát élelmiszert nem kínálnak, azonban széles az áruválasztékuk. Elérhetőek náluk egyebek között ajándék- és dekorációs cikkek, játék- és íróeszközöket, barkácseszközök és drogériai termékek is.

A 2004-ben alapított német cég hazánkban ugyan csak most bontogatja a szárnyait, azonban igen jelentős nemzetközi hálózattal rendelkeznek. Jelenleg 11 országban vannak jelen több mint 2600 üzlettel, valamint nagyjából 24 ezer embert foglalkoztatnak. Leginkább a kelet- és közép-európai térségben terjeszkedtek a közelmúltban, hiszen vannak cseh, horvát, lengyel, osztrák, román, szlovák és szlovén üzleteik is.

Honlapjukon egyébként több pozícióra is keresnek alkalmazottakat – igaz a várható fizetések és a munkavégzés helyének feltüntetése nélkül. Egyebek mellett szükségük van rész- és teljes munkaidős eladó-pénztárosra, üzletvezetőre és üzletvezető-helyettesre is.

Ezek lehetnek a legolcsóbb magyar üzletláncok

Ugyan nem a nonfood szegmensre vonatkozóan, de EBBEN a cikkünkben írtunk korábban arról a felmérésről, amely arra kereste a választ, hogy melyik üzletláncban lehet a legtakarékosabban bevásárolni. A válaszadók túlnyomó többsége két bolthálózatra szavazott.

A felmérést a Pulzus Kutató végezte ezer fő megkérdezésével. A megkérdezettek nemük, koruk, iskolai végzettségük és lakóhelyük településtípusa szerint arányaiban tükrözik a hazai felnőtt lakosság összetételét.

A kérdésekre adott válaszokból az derül ki, hogy a Lidl és a Penny kínálhatja a legkedvezőbb árakon az általa forgalmazott termékeket. Az előbbire a válaszadók 32 százaléka voksolt, amíg az utóbbira 20 százalékuk. A harmadik legtöbb szavazatot kapott diszkontlánc az Aldi lett, 11 százalékkal.

A hipermarketekkel is rendelkező boltláncok, mint például az Auchan, a Spar vagy a Tesco, minannyian 5-5 százalékos eredményt értek el. A franchise-rendszerben több ezer bolttal rendelkező magyar bolthálózatok üzleteit (mint például a CBA, a Coop és a Reál) ennél kevesebb vásárló tartotta a legolcsóbbnak.


Ne hagyd ki!