A TikTok Kitchen futára átadja a TikTok-os menüt a megrendelőnek
Fotó: Shutterstock

Szellemkonyhákkal startol a TikTok az étterempiacon

A TikTok bejelentette, hogy 2022-ben a Virtual Dining Concepts ételkiszállításra szakosodott étterem-technológiai vállalattal közösen 300 éttermet fog nyitni az Egyesült Államokban. Ezzel új fejezet nyílik a közösségi platform életében.



Nem az ijesztő fajta

A TikTok egyelőre csak úgynevezett szellemkonyhákban gondolkozik. Ezek nevükhöz mérten olyan „éttermek”, amelyek nem fogadnak vendégeket, csak egy konyhából állnak, és kizárólag házhozszállítást vállalnak. Ez a koncepció az elmúlt években, főleg a pandémia alatt kifejezetten népszerűnek bizonyult, ugyanis a konyhák fenntartási költsége rendkívül kedvező.

A TikTok Kitchens névre keresztelt étteremlánc célja az, hogy meglovagolja a „TikTok-híres” ételek népszerűségi hullámát.

Az étlapon olyan ételek szerepelnek majd, mint a fetasajtos sült tészta, a kukorica borda és a tésztachips.

A közösség érdekében

A TikTok konyhák egyelőre csak az USA-ban lesznek elérhetők, ahol havonta több mint 130 millióan használják aktívan az alkalmazást. A platform lépése nem megalapozatlan, az ételekkel kapcsolatos bejegyzések összesen már körülbelül 11,5 milliárdnyi megtekintést generáltak a vállalatnak.

A leendő vásárlók a Grubhub ételkiszállító appon keresztül adhatják le rendeléseiket, előreláthatólag 2022 márciusától kezdve. A sajtóközlemény szerint az ország bármely étterme betársulhat az üzletbe, amelynek következtében lehetőségük nyílik arra, hogy TikTok Kitchen ételeket forgalmazzanak.

A Virtual Dining Concepts tervei szerint 2022 végére 1000 helyszínnel fog üzemelni a lánc.

A bevételeket a menüelemeket inspiráló alkotók és más olyan tartalomgyártók támogatására fordítják, akik új ételeket szeretnének készíteni. A cég egyelőre nem részletezte, pontosan hogyan tervezi megvalósítani az új támogatási formát.

Ne hagyd ki!