Úgy döntött a világ egyik legismertebb influenszere, MrBeast, a 26. születésnapja alkalmából kisorsol 26 Teslát azon követői között, akik teljesítenek egy egyszerű feladatot. A Tesla nem szponzorálja az akcióját.
Teslákat oszt egy influenszer a születésnapja alkalmából
Jimmy Donaldson - azaz ismertebb nevén MrBeast – rendelkezik a legtöbb követővel a YouTube-on az Egyesült Államokban, valamint a második legtöbbel a világon.
Híres arról, hogy gyakran veszi rá a nézőit olyan kihívások teljesítésére, melyekkel jelentős pénz- vagy tárgynyeremények szerezhetők.
Jelenleg 256 millió feliratkozója van. Egy átlagos videójával több mint 100 millió megtekintést ér el, amiből jelentős bevételei származnak a YouTube-tól.
MrBeast a legújabb akciójában a 26. születésnapját ünnepelve 26 Teslát sorsol ki a követői között. Ebből 25 darab Tesla Model 3-as, valamint van egy Tesla Cybertruck is a nyereményben.
A nyereményjátékban való részvételhez csak egy like-ot kell nyomni a játékról szóló Instagram posztra, MrBeast profilját kell követni, valamint meg kell jelölni két ismerőst kommentben az eredeti poszt alatt.
A TotalCar megjegyzi, a játékot nem a Tesla szponzorálta, valamint Magyarországról nem lehetett benne részt venni. Viszont például az Egyesült Királyságból és Németországól igen, márpedig ezekben az országokban is sok magyar él. A játék május 10-én, magyarországi idő szerint 17:59-kor zárul.
Számos magyar fiatal készül influenszernek
Egyébként az alfa generációba elsősorban a 2010 után születetteket sorolják. Ők jellemzően jóval gyakrabban használnak digitális eszközöket. A Visa 13 európai országót vizsgáló felméréséből kiderült, az ebbe a korosztályba tartozó magyar gyerekek 55 százaléka már keresett pénzt, kétharmaduk a technológia segítségével. Nekik nagyjából a felük a közösségi médiaplatformokon, negyedük online streamelésen keresztül jutott bevételhez.
Ami a saját karrierjüket illeti, a középiskolai felvételire készülő diákok jóval nagyobb számban szeretnének influenszerek lenni, mint például űrhajósok. Főleg azért, mert úgy látják, hogy könnyű és népszerű ma annak lenni, és talán azért is lehet még vonzó, mert sokat látnak velük egykorú influenszereket
- nyilatkozta Bereczki Enikő generációkutató a G7 podcastben.
Hozzátette, a világ legjobban fizetett influenszerei között több tíz évnél fiatalabb gyermek van. Ezek a kidfluencerek gyakran nem beszélnek a videóikban, így tesznek szert globális nézettségre. Azonban nem egyszer luxustermékeket mutatnak be.