A HVG azt írja, hogy az alapmdell 122 lóerős és 225 Nm-es nyomatékú. A 40 kWh-s akkumulátor 310 kilométeres hatótávolságot biztosít.
A 150 lóerős és 245 Nm-es produkcióra képes erősebb verzió 52 kWh-s telepét maximum 100 kW-tal lehet tölteni, a hatótáv ez esetben 408 kilométer.
Később érkezik még egy 95 lóerős belépőszintű modell is.
Tölteni akár 100 kW-tal lehet majd mindkét akkumulátort, így 15%-ról 30 perc alatt elérhető a 80%-os töltöttség. Minden kivitel alapfelszerelésként kap hőszivattyút, az akkumulátor előklimatizálása a belépő modell kivételével mindenütt szériatartozék lesz.

A Vezess.hu megjegyzi,hogy tizennégy különböző karosszériaszín, kétféle kontrasztos tetőlemez (fekete vagy szürke), háromféle belső kivitel, és 48 színben variálható hangulatvilágítás segít egyedivé tenni az autót.
A kereskedésekbe várhatóan az év végén megérkező új Nissan Micra árát egyelőre nem fedték fel. A Renault 5 E-Tech Magyarországon jelenleg 11-13,7 millió forintba kerül.
A Villanyautósok.hu oldal közölte a Datahouse adatai alapján, hogyan is nézett ki 2024. december 31-én a hazai e-autó park. Akkor vezetett a Nissan Leaf 6765 darabbal, második volt a BMW i3 6408 darabbal, harmadik pedig a Tesla Model 3 összesen 5051 darabbal. Érdekesség, hogy a lista első két helyezettjét már nem gyártják. BYD-ből a legnagyobb számban az Atto 3 fut a magyar utakon 647 darab, ami a 18. helyet jelenti.


