A 2005-ben született Mikaila Ulmer teljesen hagyományos családban nőtt fel. Alig 4,5 éves volt, mikor olyan meghatározó élményekkel gazdagodott, amik megalapozták a leendő milliárdos üzletét. Történt ekkoriban ugyanis, hogy a kis Mikailát megcsípte egy méhecske. Aztán nem sokkal később megcsípte még egy. Ez kezdetben félelmet ébresztett benne, de nem kellett sok idő, hogy ezt elhessegesse, és inkább a tudományhoz forduljon. Elkezdte kutatni a méheket, és szomorúan konstatálta, hogy bizony kihalófélben vannak ezek a hasznos rovarok, ráadásul, ha eltűnnek, akkor az emberek is nagy valószínűséggel követni fogják őket.
Nagyjából ezzel egyidőben kapott egy 1940-es években íródott szakácskönyvet, amiben megtalálta a nagyi híres lenmag limonádé receptjét. El is kezdett gondolkodni rajta, hogyan ötvözhetné a nagymama receptjét a méhek megmentésével? A méz volt a válasz.
Én és a méhek
Az ötlet megvolt, neki is látott a megvalósításának. A szülei beleegyezésével alig 5 évesen létrehozta a saját kis limonádé standját, ami a Bee Sweet Lemonade nevet viselte. A nagymamája titkos receptjében egy fontos változtatást hajtott végre: a cukrot kicserélte mézre, így a méhek fontos részéivé váltak az üzletének. A bürokrácia az ötéveseket sem kíméli, mivel szerzői jogokat sértett, meg kellett változtatnia a vállalkozása nevét, amit végül átkeresztelt Me & the Bees Lemonade-re. Hamarosan a helyi pizzázótól megkapta az első felkérését, hogy lássa el az éttermet limonádéval.
Nekilátott bepalackozni a termékét, ami a helyi boltosok köreiben nagyon népszerűnek bizonyult, így el is kezdték árusítani.
A méhkirálynő, a cápa és az elnök
2015-ben, már tapasztalt tízévesként az édesapjával részt vettek az amerikai Cápák Között egyik epizódjában, ahonnan Daymond John 60 ezer dollárjával távoztak. Az egész ország megismerte itt a vállalkozónőt, akit nem sokkal ezután az akkori elnök, Barack Obama meginvitált a Fehér Házba. Cserébe 2016-ban Mikaila bemutatta az elnököt az „Egyesült Államok Női" csúcstalálkozón.
Még ebben az évben a Me & the Bees Lemonade 11 millió dolláros megállapodást kötött a Whole Foods-al. 2019-ben Amerika 1500 üzletében több mint 1 millió üveg limonádé került értékesítésre. Manapság már 5 ízesítésben kapható az ital, illetve bővült a kínálatuk is, ilyen például a méhészeti alapanyagokból készült ajakbalzsam.
Mikaila számos vállalkozói fórumon és TED beszélgetésen tiszteletét tette, illetve egy könyvet is kiadott „Bee fearless, dream like a kid" címmel.