Egy túlzsúfolt piac egyik jellemzője, hogy azok az eszközök, amelyek a telítettség előtti időszakban még működtek, a telített piacon gyakran csődöt mondanak. Ezért ilyenkor azokhoz az eszközökhöz érdemes nyúlni, amelyeket a piacon kevesebben használnak, de az emberek tömegével fogyasztják.
Online esemény 1735 feliratkozóvalHavasi Balázs decemberben az online térben tartotta meg év végi koncertjét óriási sikerrel. A Kalcsu online konferenciát rendezett a hazai kozmetikusoknak, a pandémiának abban az időszakában, mikor még a kozmetikusok is bezártak. A rendezvényre elképesztő számban regisztráltak be a kozmetikusok, összesen 1735-en.Egy hasonló online eseménynek óriási visszhangja van: a célpiac beszél, a sajtó beszámol róla. Megszervezése persze bátorságot kíván egy cégtől, de az eredménye olyan lesz, amelyet még évekkel később is élvezhet a rendező vállalat.Az esemény kommunikációjáért és megrendezéséért a Kalcsu marketing ügynöksége el is hozta az egyik gyémántot a Marketing Diamond Awards-ról, a Kalcsu pedig több ezer kozmetikus figyelmét és kontaktját.Egy sikeres online eseményhez – legyen az webinar, tréning, workshop, konferencia – 3 szabályt mindig be kell tartani: legyen a téma unikum (1); legyen hiteles a rendező cég (2); és minél szélesebb körben tartsuk meg (3).
Podcast, amiért megőrülnek az emberek
A podcast fogyasztására a sztárok, a politikusok és egy-egy szexibb terület szakértői szoktatták rá az embereket. Ma már nincs a világon olyan iparág, amelyről ne szólna legalább egy podcast. Egy podcastben beszélhetsz egyedül, de akár egy szakértővel közösen is kibeszélhettek egy fontos témát, amely kapcsolódik a céged, kínálatod profiljához.
Kutatásunkból kiderült, hogy a B2B szektorban a vezetők, felsővezetők szívesebben hallgatnak podcastet, mint néznek videókat. Ez jó hír, hisz egy hanganyag elkészítése költséghatékonyabb, szereplőjétől pedig nem vár el kameraérzékenységet.
A harmadik tippet és a teljes cikket keresse a Haszon magazinban!