Metaverzumos cégbe fektetett a L'Oréal
Fotó: Shutterstock

Nemcsak a szépség, hanem a tudásiparban is nyomul a L'Oréal

Úgy tűnik, a L'Oréal minden erejével azon dolgozik, hogy meghódítsa a metaverzumot. A francia divatház most fontos lépést tett ezen az úton.


A L’Oréal bejelentette, hogy kisebbségi befektetőként beszáll az Egyesült Államokban működő Digital Village elnevezésű startupba, amely a metaverzumhoz és a Web3-hoz kapcsolódan kínál különbőző szolgáltatásokat, egyebek között NFT piacteret a cégeknek, márkáknak, közösségeknek – írja a Designboom.

A Web3 az internet következő lépcsőfoka, amely jelenleg még épül, ezért nincs még egységes, bevett definíció arra vonatkozóan, hogy mi is ez pontosan, illetve mivé fejlődik. A Web3 leegyszerűsítve egy olyan internetre utal, amely decentralizált, és ahol a digitális fizetőeszközöket teljesen új üzleti sablonok mentén lehet majd működtetni.

A cég már a 2022 júniusi Vivatech expón is számos újdonsággal rukkolt elő, ekkor debütáltak például a NYX Professional Makeup virtuális sminkjei és az Yves Saint Laurent Beauty által kibocsátott NFT-k.

A L'Oréal továbbra is kutatja, hogy mit is jelent a szépség a digitális világban. Igyekszünk a legígéretesebb startupokkal együttműködni, akik a lehető legmagasabb vizuális és technikai színvonalat biztosítják. Izgatottan várjuk a Digital Village partneri együttműködését, amelynek megoldásai hatékonyak lesznek márkáink számára, és amelynek a fenntarthatóság, a hozzáférhetőség és az interoperabilitás eszméit a metaverzumban vagy a Web3-ban mutathatjuk meg

– mondta Camille Kroely, a L'Oréal metaverzum és Web3 vezetője.

Mi is pontosan a metaverzum? És mit érdemes tudni róla? Az ebből a cikkünkből kiderül.

The Conversation

Ne hagyd ki!