A fintech forradalom felforgatja a bankvilágot

Új digitális megoldás váltja az Erste Banknál a jelenlegi netbankot és mobilbankot.


300 ezer mobilbanki ügyfelünknek hétfőn automatikusan frissül az alkalmazása, a 700 ezer netbanki felhasználónál az átállás fokozatos lesz. Nyár közepétől minden felületen a bank George elnevezésű, digitális megoldása lesz elérhető. A George a bank teljes szolgáltatáspalettáját lefedi a számlanyitástól a befektetési szolgáltatásig

- mondta Jelasity Radován elnök-vezérigazgató.

A digitális platform indulásával párhuzamosan a bank bevezeti a George csomagdíjas számlát és kártyát, amelyet online, videós azonosítás segítségével lehet igényelni. A számla okos árazású, díja automatikusan igazodik a számlaforgalomhoz.

Mit tud George?

  • Az új rendszer valódi digitális pénzügyi asszisztensé tehető: a banki rendszerekben Magyarországon először alkalmazott elasztikus kereső az első néhány karakter után felkínálja a feltételnek megfelelő összes tranzakciót 4 évre visszamenőleg, kategóriákba rendezi a kártyatársasági adatok alapján a költéseket.
  • A számlaadatokat havi és éves bontásban elemzi, figyelmeztet a túlköltésre, megjegyzi a számlaszámokat és a neveket, segít kitölteni az űrlapokat.

Az Erste Csoport 2012-ben vezette be digitális platformját Ausztriában, majd folyamatos fejlesztésekkel tette elérhetővé Kelet-Közép-Európában, öt országban a bank hatmillió ügyfelének nyújt személyre szabott digitális pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar felület megelőzi fejlettségben a régiós országokét, az azonnali fizetési rendszernek köszönhetően.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy mire képes még George, ITT olvashatsz részletesen a felhasználói tesztelés tapasztalatairól.


Ne hagyd ki!