Brutális prémium SUV-ot mutatott be a kínai gyártó
Lynk & Co

Brutális prémium SUV-ot mutatott be a kínai gyártó

A kínai Geely tulajdonát képező Lynk & Co egy nagyméretű új SUV-val jelent meg a piacon. Benzinmotorja és három villanymotorja 857 lóerő összteljesítményű.

A plug-in hibrid modell 5,24 méter hosszú, 1,99 méter széles, 1,81 méter magas és 3,16 méteres tengelytávú.

A belépő szint is 721 lóerő​

Brut\u00e1lis pr\u00e9mium SUV-ot mutatott be a k\u00ednai gy\u00e1rt\u00f3\u200b

Lynk & Co

A hatszemélyes Lynk & Co 900 csúcsmodelljében egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, egy 167 lóerős első villanymotor és két 218 lóerős hátsó villanymotor található. A 857 lóerős összteljesítmény 4 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé. Az ugyanerre a benzinmotorra és első villanymotorra épülő, de hátul csak egy 313 lovas villanymotort felvonultató kivitel 734 lóerős produkcióra képes. A belépőszintű 721 lóerős modellben egy 1,5 literes turbós benzinmotor, egy 218 lóerős első villanymotor és egy 313 lóerős hátsó villanymotor rejtőzik - írja a HVG.

Csökken a plug-in hibridek részaránya Európában

A legutóbbi statisztika szerint idén novemberben a hálózatról is tölthető, plug-in hibrid (PHEV) autók piaci részesedése 8,1 százalékról 7,6 százalékra mérséklődött az EU-ban az újautó-értékesítésekben. A kizárólag akkumulátorról üzemelő elektromos autók (BEV) piaci részesedése egy év alatt 16,3 százalékról 15 százalékra süllyedt. A belsőégésűek is teret veszítenek: a benzines autók piaci részesedése 32,5 százalékról 30,6 százalékra, a dízelmotorosoké 12,3 százalékról 10,6 százalékra esett. A nyertesek a hibrid-elektromos autók (HEV) közel 6 százalékpontos növekedéssel (27,5-ről 33,2 százalékra).

Ne hagyd ki!