Nem kell bankfiókba menni, mert néhány perc alatt bárki, bárhonnan, bármikor megnyithatja a bankszámláját, amihez ráadásul azonnal használható digitális bankkártya is jár.
Számlanyitás percek alatt
A K&H Bank új fejlesztése mérföldkő a digitális bankolásban, mivel mindössze mobiltelefon, internetkapcsolat, kamera, lakcímkártya és személyi igazolvány vagy útlevél kell hozzá. Az alkalmazáson keresztüli számlanyitáshoz csak 3 személyes adatra, 2 igazolványra és egy szelfire van szükség. A számlanyitástól a bankkártya használatbavételéig tartó folyamat a piacon általában jellemző 5 napról az ügyfélazonosítással együtt számolva is csak néhány percre rövidül. A számlanyitást követően a bank rendszere létrehozza a digitalizált bankkártyát, így az azonnal használható POS-terminálokon mobiltárcás, azaz okostelefonos fizetésre. Emellett az online számlanyitást követően azonnal elérhetővé válik a lehető legtöbb szolgáltatás. Mindezt úgy, hogy nem kell személyesen megjelenni a bankfiókban.
Egyszerű, mint egy szelfi
Mivel a K&H ügyfélpontjain országszerte legalább napi egy új számlát nyitnak, így az online megoldással több tízezer ember élete válik egyszerűbbé. „Eleanor Roosevelt mondta azt, hogy a racionális élethez vezető első lépés az egyszerűség. Mi a végtelenségig egyszerűsíteni szeretnénk a hétköznapi életet olyan innovatív lehetőségekkel, mellyel időt, energiát takaríthatunk meg a felhasználóknak, és nem utolsó sorban biztonságot is teremtünk. A K&H ezért egy olyan folyamatot hozott létre, ahol a számlanyitás ezután olyan egyszerű lesz, mint egy szelfit csinálni" – mondta Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.
Digitalizálódni muszáj
A lakosság mobilhasználati szokásai egyre inkább abba az irányba terelik a hagyományos pénzintézeteket is, hogy minél korszerűbb, digitális megoldásokat hozzanak az ügyfeleknek. Sőt, az emberek 16 százalékának a jobb internetbank és fejlettebb digitális szolgáltatások kifejezetten motiváló tényezők a bankválasztásban és akár a bankváltásra is.