A vállalat vezérigazgatója, Christian Reber neve nem ismeretlen a szakmabelieknek. 2015-ben a Microsoft megvette tőle a Wunderlist applikációt, 100 és 200 millió közötti vételáron (pontos adatot erről nem közöltek). Az applikáció mellett az alkotót is megnyerte a Microsoft, ám együttműködésük nem bizonyult gyümölcsözőnek. 2017-ben, a Wunderlist programozói gárdája otthagyta a Microsoft-ot, és minden figyelmét a Pitch-re fordította.
Telített piacra formabontó megoldás
A Pitch a Zoom és a Slack által uralt, munkavégzéshez köthető technológiai üzletágat vette célba. Az applikáció a munkavállalók mindennapi életét könnyíti meg. A platform segítségével a felhasználók megosztott munkaterületeket alakíthatnak ki. Itt minden hozzárendelt alkalmazott feladatokat hozhat létre, amelyekhez bárki hozzászólhat. Természetesen videokonferenciákra is lehetőséget nyújt a Pitch.
A mostani, 85 millió dolláros befektetésből a programozók új funkciókkal bővítik az applikációt. Egyebek között az összes rögzített video-chat visszajátszható lesz, illetve a fejlett analitikai eszközöknek köszönhetően az előadók pontos képet kaphatnak arról, mi érdekli a hallgatóságukat, és melyek azok a témák, amelyeknél lankad a figyelem.
A legfrissebb adatok szerint az applikációnak már több tízezer felhasználója van, akik összesen közel 125 ezer munkaterületet hoztak létre. Mások mellett az Intercom, a Superhuman és a Notion is bizalmat szavazott a vállalatnak.
Mennyi az annyi?
A vezérigazgató egyelőre semmilyen információt nem közölt a Pitch anyagi helyzetéről. A Reuters értesülései szerint a mostani, második körös finanszírozási forduló 600 millió dollárra (171 milliárd forint) árazta be a vállalatot. Christian Reber hozzátette, jövőre olyan fejlesztéseket terveznek bevezetni, melyek kifejezetten a nagyvállalatok igényeit fogják kiszolgálni.