Ingyenszállással csábít balatoni nyári munkára a Lidl
Fotó: Shutterstock

Jó fizetés, szállás: így csábít a Lidl balatoni idénymunkára

A Lidl idén nyáron is komolyan veszi a szezonális rohamot: a Balaton és a Velencei-tó környékén nemcsak 150 új munkahelyet teremt, hanem rendkívül kedvező feltételekkel csábítja a dolgozni vágyókat – diákokat is. A kiemelt bérezés és juttatási csomag mellett több helyszínen szállást is biztosít a munkavállalóknak.


A Lidl Magyarország idén április és augusztus között összesen 150 szezonális munkatársat alkalmaz a Balaton és a Velencei-tó környékén található 11 áruházában, hogy a nyári turistaszezonban is biztosítani tudják a megszokott kiszolgálási színvonalat. Az új munkatársak kiemelt juttatásokra számíthatnak: a teljes munkaidőben dolgozók akár havi bruttó 636 ezer forintos fizetést is elérhetnek - derül ki az Index cikkéből.

Szabadnap, szűrővizsgálat, szállás

A munkába járás költségét a törvényi előíráson felüli mértékben térítik: ez a közösségi közlekedés esetén 100 százalékos térítést, az autóval történő munkába járás esetén pedig 40 Ft/km támogatást jelent. Az újonnan felvett munkavállalók emellett hozzáférhetnek a cég egészségprogramjához, amely például extra szabadnapot biztosít a szűrővizsgálatokra. Marcali és Sümeg kivételével szállást is kínálnak a nyári hónapokra.

Diákoknak teljes vagy részmunkaidős foglalkoztatásra is lehetőséget ad a Lidl, a jelentkezők pedig maguk dönthetik el, hány hónapot vállalnak a nyárból.

A vásárlás élvezet, vadászunk az akciókra

Nemrég egy felmérésből kiderült az is, mit és hogyan vásárolunk mostanában. Tízből hét magyar azt válaszolta, hogy élelmiszervásárláskor fontosabb az ár a minőségnél. Zöldséget pedig már nem a piacon, hanem a diszkontokban veszünk. A háztartások 66%-a még mindig imád vásárolni, azt élvezetnek tekinti. Több mint fele készít bevásárló listát, közel 40% szeret újdonságokat kipróbálni, több mint 60% átnézi a boltok kínálatát szórólapokon, és tájékozódik az árakról. 40%-a az interneten is szerez infókat, 55% összehasonlítja a különböző márkák termékeit, hogy megtudja, hol a legelőnyösebb a vásárlás, és csak 50% gondolja, hogy nincs nagy különbség a saját kiskereskedelmi és a márkázott termék között.

Ne hagyd ki!