Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.


Különleges eseményre gyűlnek össze a marketing és az üzleti élet legfontosabb hazai képviselői szeptember közepén. A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén egy különleges, online tudásbázissal egészül ki.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group idén először hozta létre a konferencia online, videós felületét a Summit Play-t. A döntés alapja nemcsak az, hogy mára minden üzleti és főként marketingtevékenység alapjává váltak a digitális megoldások, de az is jól látszik, hogy az elmúlt, pandémiás időszak minden korábbinál fontosabbá tette a szakmai tudásmegosztást. A Summit Play nemcsak egy exkluzív streaming felület, ahova a konferencia előadásai felkerülnek. A szervezők célja, hogy egy egyedülálló tudásbázist hozzanak létre, ahol számos, aktuális kérdéseket feszegető tartalom is megjelenik. Az előadásokon kívül, máshol nem látható interjúk, backstage pillanatok, valamint a szakma legfontosabb szakértőit megszólaltató kerekasztal-beszélgetések is készülnek erre a platformra. A szakmai kerekasztal-beszélgetéseket Simon Krisztián, a Marketing és Média főszerkesztője, az RTL Klub Brandmánia című műsorának házigazdája moderálja.

Simon Kriszti\u00e1n, a Marketing \u00e9s M\u00e9dia f\u0151szerkeszt\u0151je

Fotó: MM

Sokak szerint semmi sem lesz már a régi. Ezzel én is egyetértek. És azt szeretném is, ha nem lenne már a régi. Számos olyan üzenetnek kell előtérbe kerülnie a marketingben, ami arra vonatkozik, hogyan vigyázzunk a Földünkre, legyünk környezettudatosak, éljünk és gazdálkodjunk fenntartható módon, a körforgásos gazdaság jegyében. A márkák számára nagy kihívást jelent majd mindez. Változnunk kell, hogy változtatni tudjunk. A megoldások már megvannak, csak meg kell valósítani őket

– mondta Simon Krisztián a Summit Play felületén már elérhető, Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója által készített exkluzív interjúban.

Hidv\u00e9gi Krisztina, a Lounge Group m\u00e9diaigazgat\u00f3ja

Fotó:Lounge Group

A hét exkluzív kerekasztal-beszélgetéseken különböző ágazatok kiemelkedő cégeinek kommunikációs vezetői – ilyen formában a pandémia kezdetete óta először – vitatják meg saját szektoruk legfontosabb tanulságait és kihívásait. Hogyan éledt újjá a kreativitás a járvány okozta lefagyást követően? Kinek szólt a túlélésről, kinek a lehetőségekről ez az időszak? Fontosabb lett a társadalmi felelősség? Változtak az ügyféligények? – ilyen és hasonló kérdésekre is választ kaphatnak a különleges videókból az érdeklődők, akiket a szakértők az eddig adott, illetve a jövőben adandó válaszokba, legjobb gyakorlatokba is beavatnak majd. Az FMCG, a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar legfontosabb szereplői mellett a pénzügyi szektor és a közlekedés képviselői is jelen lesznek, de az innováció szerepéről, valamint a marketingágazat legfontosabb kérdéseiről is első kézből értesülhetnek a nézők a Summit Play Kerekasztal rovatában.

The Conversation

Friss

Fotó:Shutterstock

Ha zavarnak a szeméthegyek, itt és most te is tehetsz ellenük, mutatjuk

Hétfőtől lehet regisztrálni a legnagyobb belföldi hulladékgyűjtő eseményre, a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióra - mondta Steiner Attila, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára. Mutatjuk, hol.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Shutterstock

Orbán Viktor elmondta, mikor és hogyan kapnak vissza 600 milliárdot a családok

Az oltás működik, Magyarország működik – mondta a kormányfő az Országgyűlés őszi ülésszakának megnyitásaként. A miniszterelnök több fontos intézkedést is bejelentett, ezeket foglaljuk össze.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!