Hatalmas érdeklődés övezte a hosszú idő után első személyes találkozást jelentő Marketing Summit Hungary konferenciát. Az eseményen átadták a szakma által megszavazott 50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozónak szóló elismeréseket is. A Balogh László államtitkár pénzügypolitikáért felelős helyettes államtitkár által megnyitott eseményen 40 szakmai előadó osztotta meg tapasztalatai és gondolatait a marketing szakma és a KKV szektor üzleti és gazdasági döntéshozóival.

Összefogás

A járványhelyzet miatti kényszerszünetet követően 2021-ben újra megrendezett esemény legfontosabb eredménye, hogy az elmúlt, gazdaságilag is kihívást jelentő időszak után, nemcsak a multinacionális cégek, de a KKV szektor is elszánt határozottsággal fog össze a fenttartható és stabil gazdasági növekedésért. A szakemberek egyetértettek abban, hogy a tudásmegosztás és a szektorok közti aktív kommunikáció hatványozottan támogathatja a kis és középvállakozói szektor erősödését.

A Magyar Marketing Szövetség, a hazai kommunikációs szakma tudásszomjában bízva ötvennél több szakmai programot szervezett a Haris Park különleges rendezvényhelyszínén. Az exkluzív helyszín mellett nemzetközi vendégelőadó is érkezett a konferenciára az Amerikai Egyesült Államokból, a Magyar Marketing Szövetség partnerének, a Lounge Groupnak a meghívásából. A Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat alapító-ügyvezetője, Brent Buchanan, a kutatóintézet különleges, az attitűdelemzésen alapuló kutatási módszertanát mutatta be.

A nagy találkozás

A konferencia a hazai kommunikációs és üzleti döntéshozatali szcénájának egyik központi eseménye volt. Közel 40 marketingszakértő adott elő, a további hét kerekasztalbeszélgetésen pedig több mint 30 szakember cserélt eszmét arról, hogyan határozza meg és alakítja át üzleti döntéseiket, szakmai lehetőségeiket a koronavírus-járvány, illetve mit terveznek a következő időszakban. Emellett a hazai kommunikációs iparági vezetők meghatározó része, több mint 500 résztvevő kapcsolódott be a szakmai fórumba.

A járványhelyzet jövőnkre gyakorolt hatásait állította a középpontba a konferencia előadásait megnyitó Lounge Group szakmai podcastjének - az L20-nak - huszadik, egyben különkiadása is. A konferencia szakmai partnere az eseményen rögzítette az exkluzív beszélgetést Dr. Rusvai Miklós virológus, Bereczki Enikő generációs szakértő és Lobenwein Norbert, a VOLT Produkció fesztiváligazgatója részvételével. A poszt-Covid világ legfontosabb várakozásait feldolgozó különleges adás a https://lounge.hu/podcast oldal mellett a https://marketingsummit.hu/summit-play oldalon is elérhető lesz.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group összefogásában idén először mutatkozott be ugyanis az innovatív, online konferencia-streaming felület is, amely a Summit Play nevet kapta. Ez a platform elsőként foglal állást és mutat példát a szakmai tudásmegosztás mellet, hiszen ezáltal mind a konferencia kiemelt tartalma, mind az azzal párhuzalosan felkerülő információs tartalom bárki számára elérhetővé válik.

Online tartalmak

Az esemény exkluzív, csak a Summit Play-en elérhető hét szakmai kerekasztalán a legfontosabb szakértők, kommunikációs, marketing- és cégvezetők tekintették át a kiemelt iparágak és szakterületek elmúlt időszakát és kilátásait. A csak online megtekinthető eszmecseréken összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt. Az online tudásmegosztó csatornán kerekasztal-beszélgetéseken terítékre kerültek az FMCG- a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi és a közlekedési szektor kihívásai, lehetőségei, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is elsőkézből informálódhatnak az érdeklődők.

A Summit Play oldalon szeptember 30-tól lesznek megtekinthetőek a Marketing Sumit Hungary konferencia kiemelt előadásai, és itt lesz elérhető a Marketing Summit Hungary Konferencián a Lounge Group exkluzív különtermében leforgatott 7 kerekasztalbeszélgetés is szintén a hónap utolsó napjaitól. Az oldalt már addig is érdemes látogatni, mert az előzőeken kívül, számos, máshol nem elérhető, a rendezvény szervezőivel és szereplőivel készített exkluzív interjúk, backstage tartalmak érhetők el és nem utolsó sorban már megnézhető a rendezvényt összefoglaló video is, amely a konferencia atmoszférájába enged betekintést.


The Conversation

Friss

Fotó: Shutterstock

A Mol nem hagyja annyiban a Hernádi Zsoltot elmarasztaló horvát ítéletet

A Mol-csoport csalódottságának adott hangot az ítélet kapcsán. Álláspontjuk szerint a legfelsőbb bíróság annak ellenére hagyta helyben a Zágráb megyei bíróság elsőfokú elmarasztaló ítéletét, hogy korábban mind a magyar hatóságok, mind pedig a horvát kormány által kezdeményezett nemzetközi választottbírósági eljárás azt állapította meg, hogy sem a Mol, sem annak tisztségviselői nem követtek el bűncselekményt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Szálka a vásárlók szemében a faáruk drágulása, lépett a versenyhivatal

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorsított ágazati vizsgálatot indított a fa építőanyagok hazai piacán is, hogy megfelelően feltárhassa a drasztikus építőipari drágulás mögött húzódó piaci folyamatokat. A vizsgálat a Nébih ellenőrzéseivel összehangolt helyszíni kutatásokkal indult, a GVH vizsgálói több piaci szereplőnél is megjelentek.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Horvátországban jogerőre emelkedett a Mol-vezér börtönbüntetése

A horvát legfelsőbb bíróság megerősítette a Zágráb megyei bíróság elsőfokú elmarasztaló ítéletét Ivo Sanader volt horvát kormányfő és Hernádi Zsolt, a Mol Nyrt. elnök-vezérigazgatója egyesített perében - közölte a Jutarnji List című horvát napilap. A nemzetközi választottbíróság szerint viszont Horvátország nem tudta bizonyítani, hogy a Mol (vagy Hernádi Zsolt) megvesztegette volna Sanadert.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!