Három prémiumkategóriás bor tesztelésére keres önkénteseket a Magyarországon is működő kereskedelmi lánc brit üzletága.
A hathetes nyári programban 30 önkéntes vehet a részt. Az lesz a dolguk, hogy az Aldi borklubjának kezdeményezésére megkóstoljanak és véleményezzenek három díjnyertes terméket. A pályázók május 17-ig e-mailben, az életkoruk, az Instagram és Twitter profiljuk megadásával jelentkezhetnek, valamint egy rövid, 150 szóból álló motivációs levélkét is el kell juttatniuk a borklub döntéshozóihoz.
Mit vár az Aldi?
Őszinteséget. Az Aldi azt kéri az önkéntesektől, hogy az áruházlánc közösségi felületein osszák meg a kóstolás tapasztalatait, a véleményüket a borokról. Nyíltan, világosan. Az értékeléshez szakértői segítséget is kapnak, írja a brit Metro. Az Aldi ezen kívül online borakadémiát is indított az érdeklődőknek. A programban a jelentkezők szakértők segítségével megismerhetik a bortermelő régiókat, megtanulhatják, hogyan kell az ételkehez kiválasztani a megfelelő bort.