Több vásárló is rosszul érezte magát attól a saját márkás, 1,5 százalékos tejtől, amit a piliscsabai Aldiban vásároltak. Egyesek már kis mennyiség elfogyasztása után is maró érzést fedeztek fel a nyelvüknél, nyelőcsövükben, de olyan is akadt, aki tartós hasfájást tapasztalt.
A Blikk beszámolója szerint egy helyi Facebook-csoportban beszélgetés zajlott le az esetről: kiderült, hogy többen visszavitték a rossznak ítélt terméket az üzletbe, ahol egyből vissza is vették azt.
Ez is érdekelhet! Nem egyszerű a bevásárlás, szenvednek a multik a kötelező akciókkal
A lap azt is kiderítette, hogy az Aldi saját hatáskörében vonta ki a forgalomból a terméket. Bár ilyen esetekben az ő szavuk lenne a döntő, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) még nem indított vizsgálatot az ügyben.
Illusztráció.
Fotó: Shutetrstock
A hatóság közölte, csak egy gyártási sorozatszámmal rendelkező tejjel vannak gondok:
annál az 1 literes, saját márkás terméknél, melynek minőségmegőrzési ideje: 01. 09. 2023. (LOT-száma: L239536).
Figyelmedbe ajánljuk! Nagyot ment a Lidl Magyarországon! Itt vannak a számok!
A terméket a Tolnatej állította elő. A július 25-én leszállított tejből mintegy 12 ezer liter került forgalomba. Az Aldi és a Tolnatej is vizsgálja az ügyet.