A lengyel hátterű CCC cipőbolt lánc bejelentette, hogy a külföldön is terjeszkedni kezd a HalfPrice nevű, az outlet értékesítési modellre épülő egységeivel. Hozzánk augusztusban érnek el.
A CCC gyorsan terjeszkedik a HalfPrice üzletekkel, az elsőt idén májusban nyitotta a hazai terepnek számító Lengyelországban, most 13-nál jár, de már az év végéig 60 boltot tervez. Ezek döntő többsége Lengyelországban lesz, de augusztusban megnyílik az első magyarországi és ausztriai üzlet, később pedig Csehország és Szlovákia következhet, írja lengyel lapértesülések alapján a G7 gazdasági portál.
Nyomul és újít a CCC
A HalfPrice outlet modellben működő boltlánc, vagyis márkás termékeket kínál, de korlátozottabb kínálattal, jellemzően kifutó modellekkel. A májusi indulás a CCC értékelése szerint a járvány miatti korlátozások miatt merész lépés volt, de a cég azt mondja, hogy a forgalom megfelelő. Az üzleti modell részben arra épül, hogy a CCC cipőboltokat kisebb méretre, 500-800 négyzetméterre szűkítik, de az üzlethelyiség bérletet nem adják fel, a felszabaduló helyen nyitnak HalfPrice egységeket.
A CCC időközben három márkával bővítette kínálatát: az Americanos ruházati termékeket, a Badura cipőket, a Simple női ruhákat és kiegészítőket gyárt. A HalfPrice üzletekben a vállalat a cipők mellett ruhákat, kiegészítőket, kozmetikumokat és játékokat és kínál. A cég képviselői azt is elmondták, hogy ősszel új értékesítési stratégiával rukkolnak elő, amelyben a korábbinál hangsúlyosabb szerepet kap az e-kereskedelem.