A lengyel hátterű CCC cipőbolt lánc bejelentette, hogy a külföldön is terjeszkedni kezd a HalfPrice nevű, az outlet értékesítési modellre épülő egységeivel. Hozzánk augusztusban érnek el.


A CCC gyorsan terjeszkedik a HalfPrice üzletekkel, az elsőt idén májusban nyitotta a hazai terepnek számító Lengyelországban, most 13-nál jár, de már az év végéig 60 boltot tervez. Ezek döntő többsége Lengyelországban lesz, de augusztusban megnyílik az első magyarországi és ausztriai üzlet, később pedig Csehország és Szlovákia következhet, írja lengyel lapértesülések alapján a G7 gazdasági portál.

Nyomul és újít a CCC

A HalfPrice outlet modellben működő boltlánc, vagyis márkás termékeket kínál, de korlátozottabb kínálattal, jellemzően kifutó modellekkel. A májusi indulás a CCC értékelése szerint a járvány miatti korlátozások miatt merész lépés volt, de a cég azt mondja, hogy a forgalom megfelelő. Az üzleti modell részben arra épül, hogy a CCC cipőboltokat kisebb méretre, 500-800 négyzetméterre szűkítik, de az üzlethelyiség bérletet nem adják fel, a felszabaduló helyen nyitnak HalfPrice egységeket.

A CCC időközben három márkával bővítette kínálatát: az Americanos ruházati termékeket, a Badura cipőket, a Simple női ruhákat és kiegészítőket gyárt. A HalfPrice üzletekben a vállalat a cipők mellett ruhákat, kiegészítőket, kozmetikumokat és játékokat és kínál. A cég képviselői azt is elmondták, hogy ősszel új értékesítési stratégiával rukkolnak elő, amelyben a korábbinál hangsúlyosabb szerepet kap az e-kereskedelem.


The Conversation

Friss

Kikötött a világ leghíresebb konténerhajója, sokba fájt a Szuezi kaland

Az Ever Given konténerhajó közel négy hónapnyi késés után végre kikötött Rotterdamban.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Kockás papír helyett vali.hu, így pörgetnék föl a hazai digitalizációt

A digitalizáció erősítéséről tárgyalt a Nemzeti Versenyképességi Tanács, a testület négy területen javasol intézkedéseket a kormánynak - közölte a pénzügyminiszter a közösségi oldalán.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Tényleg silányabb árut kapnak a magyarok, mint a nyugat-európaiak? Itt a válasz

Több mint 300 termék vizsgálatával 117 termékpár és -trió összehasonlítását végezte el a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) 2018 és 2021. között. Az Európai Unió által támogatott projekt célja az élelmiszerek eltérő minőségének kutatása volt. A minőségbeli eltérés ténye a vizsgált termékek több mint negyedénél igazolódott, ugyanakkor a kutatás azt is megerősítette, hogy a jelenségnek több – adott esetben akár objektív – oka is lehet.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!