Tesztelik az átugorhatatlan reklámokat a Instagramon – erősítette meg a Meta. Az ilyen hirdetések a közösségi portál hírfolyamában jelenhetnek meg. Számos felhasználó igen rosszul fogadta a bejelentést.
Bevezethetik az átugorhatatlan hirdetéseket az Instagramon is
Hamarosan még több reklámmal találkozhatnak az Instagram-felhasználók a hírfolyamukban: átugorhatatlan hirdetésekkel kísérletezik a közösségi oldalon a Meta – írja a MailOnline.
A reklámok hossza legfeljebb 10 másodperc. Időzítővel vannak ellátva, ami megakadályozza, hogy a felhasználók a hirdetés időtartama alatt tovább görgethessenek.
A reklám alatt megjelenő információs gombra kattintva pedig egy tájékoztató olvasható a Meta új reklámformátumáról.
A Vg megjegyzi, az Instagram által csak "reklámszünetnek" nevezett fejlesztés erős ellenérzéseket váltott ki számos felhasználóból. Sokan azzal fenyegetőznek a közösségi oldalon, el fogják hagyni a platformot miatt.
Jobb kereső funkciót kap az Insta
Egyébként a Meta beépíti a saját mesterséges intelligenciáját az Instagram keresőjébe. Így a platformon is elérhető lesz egy MI-chatbot – írja a TechCrunch.
A bot a tartalmak felfedezésében és egyéb keresési folyamatban is segíthet olyan "privát üzenetváltás" formájában, ahol az egyik chatelő fél a felhasználó, a másik az MI.
A nyitóképernyőn javasolt kérdéseket is felsorakoztat a chatbot.
Bár a funkciót még tesztelik, a korai beszámolók szerint elsősorban instás tartalmak, különösen Reels-videók keresésére koncentrálhat a fejlesztés.
A chatbot amellett, hogy javíthat az Instagram gyakran kritizált keresőjén, azt is illusztrálja, hogyan formálja át az online platformokat a mesterséges intelligencia.