Nem örülnek a felhasználók
Fotó: Shutterstock

Átugorhatatlan reklámok jöhetnek az Instára

Tesztelik az átugorhatatlan reklámokat a Instagramon – erősítette meg a Meta. Az ilyen hirdetések a közösségi portál hírfolyamában jelenhetnek meg. Számos felhasználó igen rosszul fogadta a bejelentést.


Bevezethetik az átugorhatatlan hirdetéseket az Instagramon is

Hamarosan még több reklámmal találkozhatnak az Instagram-felhasználók a hírfolyamukban: átugorhatatlan hirdetésekkel kísérletezik a közösségi oldalon a Meta – írja a MailOnline.

A reklámok hossza legfeljebb 10 másodperc. Időzítővel vannak ellátva, ami megakadályozza, hogy a felhasználók a hirdetés időtartama alatt tovább görgethessenek.

A reklám alatt megjelenő információs gombra kattintva pedig egy tájékoztató olvasható a Meta új reklámformátumáról.

A Vg megjegyzi, az Instagram által csak "reklámszünetnek" nevezett fejlesztés erős ellenérzéseket váltott ki számos felhasználóból. Sokan azzal fenyegetőznek a közösségi oldalon, el fogják hagyni a platformot miatt.

Jobb kereső funkciót kap az Insta

Egyébként a Meta beépíti a saját mesterséges intelligenciáját az Instagram keresőjébe. Így a platformon is elérhető lesz egy MI-chatbot – írja a TechCrunch.

A bot a tartalmak felfedezésében és egyéb keresési folyamatban is segíthet olyan "privát üzenetváltás" formájában, ahol az egyik chatelő fél a felhasználó, a másik az MI.

A nyitóképernyőn javasolt kérdéseket is felsorakoztat a chatbot.

Bár a funkciót még tesztelik, a korai beszámolók szerint elsősorban instás tartalmak, különösen Reels-videók keresésére koncentrálhat a fejlesztés.

A chatbot amellett, hogy javíthat az Instagram gyakran kritizált keresőjén, azt is illusztrálja, hogyan formálja át az online platformokat a mesterséges intelligencia.

Ne hagyd ki!