Év végéig 250 termékének árát fagyasztotta be a PENNY. A kiskereskedelmi áruházlánc több mint egy évtizede működő hűségprogramjában minden hónapban akciókkal és kuponokkal biztosít különféle kedvezményeket a vásárlóknak. A hűségkártya már applikáción keresztül is elérhető.
A PENNY 2009 óta működő hűségprogramja az utóbbi időben teljes átalakuláson ment keresztül. A nemrégiben bevezetett újításoknak köszönhetően a vásárlók számára a hűségkártya immár nemcsak plasztik, hanem digitális formában – az ott megjelenő kuponokkal együtt –, okostelefonos applikáción keresztül is elérhető. A korábban már kiváltott plasztik PENNY Kártya digitalizálása is lehetséges, amely természetesen fizikai formájában továbbra is használható.
Hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca július végén hirdette meg a hűségprogramjában résztvevő vásárlói számára pénztárcakímélő árstopját, méghozzá elsőként 200 termékre. Most ezt – újabb 50 termékkel bővítve a kínálati palettát – az év végéig hosszabbította meg.
A vevőink számára a minőség mellett kiemelten fontosak a kedvező árak és az akciók. A hűségprogramunk plusz kedvezményeket biztosít, segítséget nyújtva a mindennapi bevásárlásoknál a kiadások mérséklésében. Az év végéig 250 termékünket árstoppal láttunk el, tehát az ilyen jelzésű árucikkeink október 15-én érvényes fogyasztói árai a PENNY Kártya használata esetén 2022. december 31-ig változatlanok. Továbbá vásárlóink a hűségkártya használatával akár 50 százalékos kedvezményt is kaphatnak egyes termékek megvásárlása esetén
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat.