Miután a Telenor bejelentette, hogy a Yettel névre vált, a márka február 1-től bevezető kampányt indít, amit márciusban követ majd a teljes bemutatkozás. Ekkor változik ugyanis a Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan Yettel Magyarország Zrt.-re. De mit jelent az új név? A Kreatív igyekezett megfejteni.
Az üzenet
A kampány fő üzenetét az Ez nem búcsú, hanem egy új kezdet szlogen adja, és a benne szereplő headline-ok a telekommunikációból ismerős szófordulatokból állnak, pl.: Szia, üdv újra!
A bevezető kampány célja, hogy az új márkanevet minél többen megismerjék, és bizalommal gondoljanak a Yettelre. A kampány arra is utal, hogy az ügyfeleknek nincs teendőjük a márkaváltás miatt, a változás az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen módon nem érinti.
Ki találta ezt ki?
A bevezető hirdetéseket az új márkaarculatért felelős londoni székhelyű SomeOne in London fejlesztette, a kampányfilmet pedig a szintén londoni Forever Beta készítette, és mindhárom Yettel-országban – Magyarország, Bulgária és Szerbia – egységesen fut majd. A kampányt Magyarországon az Artificial Group adaptálta.
A Yettel egy újonnan fejlesztett szó; az új logó maga a név, ponttal a végén ábrázolva. A szónak specifikus jelentése nincsen, azt fogja jelenteni az embereknek, amilyen tartalommal megtöltjük. (A tel a telekommunikációs gyökerekre utal, a Yet pedig utalásként is értelmezhető az angol nyelvű „yet to come” kifejezésre, azaz arra, hogy a legjobb dolgok csak ezután következnek.) A márka színei a navy blue vagy tengerészkék, és a Yettel-lime- olvasható a Kreatív cikkében.