2024. december 31-én 15:00 órától 2025. január 2-án 07:00 óráig technikai átállás miatt az ügyfélkiszolgálás szünetel mind mobilos, mind vezetékes ügyfeleink számára, írja közösségi oldalán a Vodafone. Akkor állítja át rendszereit a jövő év elején One névre váltó szolgáltató.
Az átállás ideje alatt az alapszolgáltatások zavartalanul működnek: a hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint az otthoni és üzleti (vezetékes TV, internet és telefon) szolgáltatások.
Az átállás ideje alatt az ügyfélkiszolgálás átmenetileg szünetel, ezért az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetők:
Ezen felül személyes és telefonos ügyfélkapcsolati pontjainkon sem lesz lehetőség:
Mobilos szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról különös tekintettel az ünnepi időszakra. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.
További részletek ITT.