Új technológiával kísérletezik a hirdetésblokkolók elleni küzdelemben a YouTube. Azonban a fejlesztés a felhasználói élmény optimalizálását is szolgálhatja.
Folytatja küzdelmét a reklámblokkolók ellen a YouTube
Tavaly óta kísérletezik a YouTube a reklámblokkolókat használó felhasználók korlátozásával annak érdekében, hogy növeljék az egyebek mellett reklámmentes YouTube Premium előfizetőik számát.
Korábban ezek a megszorítások a felhasználóknak csak egy kisebb részére korlátozódtak. Azonban a hwsw szerint a videós portál fokozatosan kiterjeszti azokat mindenkire, aki blokkolót használ.
Ráadásul a platform kidolgozott egy új módszert, amellyel a reklámokat már a szerveroldalon injektálják a streamelt videókba, így nehezebbé téve azok blokkolását.
A hírt a Google szóvivője is megerősítette, azonban hozzátette:
A szolgáltatás javítja mind az organikus, mind a hirdetési videótartalmak kiszolgálásának teljesítményét és megbízhatóságát is, hiszen a telepített reklámblokkolókkal rendelkező nézők szuboptimális élményekkel találkoznak.
Viszont egyelőre nem dőlt el, a megoldást széles körben is bevezeti-e a YouTube a mobilos és a webes platformjain.
MrBeast a YouTube új királya
Egyébként az amerikai Jimmy Donaldsoné - ismertebb nevén MrBeast - lett a legtöbb feliratkozóval rendelkező csatorna a YouTube-on. Egy indiai zenei kiadót, a T-Series-t előzte meg néhány napja, amely eddig 266 millió feliratkozóval vezette a listát.
A T-Series 2017 óta tartotta a rekordot, amikor PewDiePie youtubert váltották a csúcson.
MrBeast jelenleg több mint 269 millió követővel rendelkezik. Szórakoztató és gyakran abszurd versenyek szervezőjeként ismert. Azonban számos jótékonysági kezdeményezése is van. Például az ő nevéhez fűződik egy 20 millió fa ültetésére irányuló projekt is.
Néhány hete mi is írtunk róla, amikor 26 új Teslát sorsolt ki a követői között a 26. születésnapja alkalmából.