2,1 milliárd euróért (740 milliárd forintért) adja el az Adidas a Reebokot az Authentic Brands Groupnak (ABG)



2006-ban vették

Kasper Rorsted, az Adidas vezérigazgatója 2016-ban nyereségessé tudta változtatni a Reebokot, de a márka továbbra se úgy teljesített, ahogy várták. Ennek ellenére az év első felében 823 millió eurós bevételt generált, szemben a tavaly, hasonló időszakban termelt 600 millióval, és a tavalyi első féléves 69 millió eurós veszteségből 2021 első hat hónapjában nettó 68 milliós nyereséget csináltak – írja a Reuters.

A német cég még 2006-ban, 3,8 milliárd euróért vette meg a márkát, hogy hatékonyabban szálljon versenybe a Nike-val szemben, de a Reebok nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A vevő ABG egyelőre nem tervez nagy változásokat a márkánál. Ők már több mint 30 márkát gyűjtöttek be: övék például a Forever21, a Nautica és a Sports Illustrated magazin.

The Conversation

Friss

Spar: jó magyar gyümölcs joghurt nem igazán létezik

Hosszú interjút adott a Spar magyarországi vezetője, beszélt többek között a béremelésről, a beszállítókról, arról, hogy mennyi pénz vittek ki tavaly az országból nyereségként, és hogy mennyit fektettek be 30 év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Josh Appel on Unsplash

Jövőre havi 500 ezerre nőhet az átlagkereset Magyarországon

Jövőre sok egyszeri tétel fogja növelni a háztartások nettó jövedelmét.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Obi Onyeador on Unsplash

Annyira sok és drága használtautót veszünk, hogy megdőlhet a 2019-es rekord

Pedig a hirdetési árak majdnem 1 millió forinttal emelkedtek egy év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!