2,1 milliárd euróért (740 milliárd forintért) adja el az Adidas a Reebokot az Authentic Brands Groupnak (ABG)
2006-ban vették
Kasper Rorsted, az Adidas vezérigazgatója 2016-ban nyereségessé tudta változtatni a Reebokot, de a márka továbbra se úgy teljesített, ahogy várták. Ennek ellenére az év első felében 823 millió eurós bevételt generált, szemben a tavaly, hasonló időszakban termelt 600 millióval, és a tavalyi első féléves 69 millió eurós veszteségből 2021 első hat hónapjában nettó 68 milliós nyereséget csináltak – írja a Reuters.
A német cég még 2006-ban, 3,8 milliárd euróért vette meg a márkát, hogy hatékonyabban szálljon versenybe a Nike-val szemben, de a Reebok nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
A vevő ABG egyelőre nem tervez nagy változásokat a márkánál. Ők már több mint 30 márkát gyűjtöttek be: övék például a Forever21, a Nautica és a Sports Illustrated magazin.