A cég tájékoztatása szerint a második negyedévben a Harley-Davidson adózott eredménye 206,3 millió dollárra rúgott, szemben az egy évvel korábbi 92,2 millió dollárral. Úgy, tűnik, a járvány lecsengése és a cég stratégiaváltása felpörgette az eladásokat.


Ez már a második negyedév, hogy a vállalat kiemelkedő nyereséget termel. Az elemzőket is meglepte idén áprilisban, hogy a március végével záródott három hónapban a Harley-Davidson adózott eredménye 259 millió dollár lett az egy évvel korábbi 70 millió dollár után. A most lezárt második negyedév adatai pedig azt is mutatják, hogy a legendás motorkerékpár-gyártó bevétele éves összevetésben 99 százalékkal, 1,33 milliárd dollárra nőtt.

A 118 éves múltra visszatekintő vállalat 56 ezer 700 motorkerékpárt szállított ki a második negyedévben, ami nagyjából a duplája a koronavírus-járvány sújtotta tavalyi második negyedévi 28 ezer 400-nak.

A siker titka

A Milwaukee-i székhelyű Harley-Davidson évekig küzdött a gyenge értékesítési számokkal. Tavaly, az év közepén váltott, áthelyezte a hangsúlyt a nagy motorokra, az olyan hagyományos piacokra, mint az Egyesült Államok és Európa, illetve az idősebb és tehetősebb vásárlókra.


The Conversation

Friss

Budapesten a legkönnyebb új munkát találni a fiataloknak

A megkérdezett fiatalok 17 százaléka talált magának új munkahelyet az előző elvesztése után.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Péntektől még drágább a benzin

Ismét emelkedik, a történelmi csúcshoz képest is a benzinár.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Állami dolgozók szakszervezete: a bruttó 200 ezer legyen nettó 200

A közalkalmazotti bértábla vetítési alapját évek óta nem emelték és jövőre sem várható.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!