Vadász Bálint egy multit hagyott ott, hogy 2018-ban elindítsa saját cégét. A számok és az elismerések azt jelzik, jól döntött.
Az activé FiberShake (a neve ne tévesszen meg senkit, magyar termékről van szó) az egészségmegőrzést támogató italok kategóriájában győzött a World Food Innovation Awards (Nemzetközi Élelmiszer Innovációs Díj) versengésben.
Az ötlet onnan indult, hogy a cég elindítója annyit dolgozott egy multinál, hogy rendszeres evésre nem jutott ideje. Olyan élelmiszert keresett, ami gyorsan elkészíthető, egészséges és finom. Nem talált, tehát kitalált valamit, ami mindhárom elvárásnak megfelel. 20016-ban belevágott. Hosszas kísérletezés után alkotta meg az ital alapját jelentő port, amelyet fogyasztás előtt folyadékkal kell elkeverni, ami egy percet vesz igénybe, írja az Index.
Mi van benne?
Nemcsak gyorsan elkészíthető, hanem egészséges is, mivel egyetlen adag képes biztosítani a napi rostszükséglet egyharmadát, tíz grammot. Az útifűmaghéjból, inulinból és guarlisztből készült rostkeverék támogatja a bélflórát és segíti a bélmozgást, folyadékkal együtt pedig megduzzad a gyomorban, és alacsony kalóriabevitellel órákra eltelít
– mondta az Indexnek a márka alapítója.
Számok és tervek
Két év kísérletezés után végül megszületett a megfelelő összeállítás, Vadász Bálint felmondott a munkahelyén, és 2018. október 17-én útjára indította az activé FiberShake-et a félretett pénzéből és a család anyagi támogatásával (konkrét összeget nem említett). Eleinte egy ízben árulták a terméket, amelyhez készítettünk egyedi, rozsdamentes shakert. Öt hónap alatt eladtak tizenötezer adagot a webshopon keresztül. Az első évben 3,5, a másodikban 75 millió forintos bevételt könyvelhetett el az cég. Idén dupláznának. A díj elnyerése előtt már elkezdtek terjeszkedni a nemzetközi piacon, és Németországban már kialakult a vásárlói bázis, Romániában pedig márciusban indult el az értékesítés.