Már több mint 12 millióan követik a cuki bejegyzéseiről, szellemes képaláírásairól és kutyaértékeléseiről elhíresült WeRateDogs oldalt. A Twitteren és az Instagramon is megtalálható kezdeményezés komoly üzletté nőtt, alkotói már több mint 170 adománygyűjtést szerveztek rászoruló kutyák és gazdáik számára.


Matt Nelson 2015-ben hozta létre az oldalt. Eleinte csak mosolyt akart csalni az emberek arcára a posztjaival, arra viszont nem számított, hogy már az első este folyamán többezer követőre tesz szert. Innen alig néhány év alatt többmillióra nőtt az oldal követőinek száma. A „rajongók" naponta csaknem 1000 képet küldenek be a kutyáikról az oldalnak. Matt és négyfős csapata ezeket szelektálja, a kiválasztott eb képe alá pedig írnak egy szellemes posztot. És végezetül egy tízes skálán értékelik az éppen rivaldafényben lévő kutyát. Mondanunk sem kell, az eddigi legalacsonyabb értékelés talán 11 volt, de javarészt a maximális 10-ből 13-as értékeléseket kapnak a kutyusok. A nép imádja.

Beindult a biznisz

Matt elmondása szerint a kutyás képek már éves szinten többszázezer dollárt hoznak a konyhára. A Twitteren 9 millióan, az Instagramon 2 millióan, a Facebookon pedig félmillióan követik az oldalt. Bevételeit jellemzően promóciós együttműködésekből és sajátmárkás termékek, például pólók és bögrék eladásaiból szerzi. Olyan cégek reklámoznak a WeRateDogs oldalán, mint a Disney, a Netflix és a Budweiser. A sikereken felbuzdulva az alapító létrehozott egy másik Twitter-fiókot is, Thoughts of Dog néven. Itt olyan posztokat tesz közzé, amelyekben kutyák gondolatait parodizálja. Ezt a fiókját is már több mint 3,6 millióan követik.

Kutyajó kezdeményezés

Ahogy nőtt az oldal, Matt egyre jobban érezte a vele járó felelősséget. 2016 óta minden pénteken kiposztol egy GoFundMe kezdeményezést az oldalára. Ha valaki nem ismerné a platformot, ez lényegében egy adománygyűjtő felület, ahol bárki létrehozhat egy gyűjtési kampányt magának.

Innen szokott szemezgetni, és péntekenként megosztja egy rászoruló, többnyire a kutyája műtétjére gyűjtő gazda kampányát. Általában 1 óra alatt összegyűlnek a szükséges adományok. Legyen szó néhány száz, vagy akár ezer dollárról. Emellett az oldal nevében, és személyesen is szokott adományozni nehéz helyzetben levőknek. Ezidáig több mint 170 kutyának segítettek, az adományok összértéke pedig meghaladta az 1,3 millió dollárt.


Friss

Fotó:123RF

Nem mese, havi egymilliót is megkereshet egy szakács a Balatonnál

Hullámzás, kivárás, megugró fizetések, így jellemezhető a vendéglátóipar újraindulása. A versenytársak olykor kemény eszközöket is bevetnek egymás ellen.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Májusban még fűtöttünk, mától meg hűthetünk ezerrel

A szeszélyes és szokatlanul hűvös tavasz után ma érkezik az első igazi hőhullám.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Daikin

A klíma megfelelő telepítésén nem érdemes spórolni! (x)

Egy jó minőségű klíma kiváló választás, ha sok éven át szeretné élvezni a kellemes hőmérsékletet, jó közérzetet otthonában. Ahhoz viszont, hogy a klímája megbízhatóan, hatékonyan és költségtakarékosan működjön, megfelelően kell azt telepíteni.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!

Már több mint 12 millióan követik a cuki bejegyzéseiről, szellemes képaláírásairól és kutyaértékeléseiről elhíresült WeRateDogs oldalt. A Twitteren és az Instagramon is megtalálható kezdeményezés komoly üzletté nőtt, alkotói már több mint 170 adománygyűjtést szerveztek rászoruló kutyák és gazdáik számára.


Matt Nelson 2015-ben hozta létre az oldalt. Eleinte csak mosolyt akart csalni az emberek arcára a posztjaival, arra viszont nem számított, hogy már az első este folyamán többezer követőre tesz szert. Innen alig néhány év alatt többmillióra nőtt az oldal követőinek száma. A „rajongók" naponta csaknem 1000 képet küldenek be a kutyáikról az oldalnak. Matt és négyfős csapata ezeket szelektálja, a kiválasztott eb képe alá pedig írnak egy szellemes posztot. És végezetül egy tízes skálán értékelik az éppen rivaldafényben lévő kutyát. Mondanunk sem kell, az eddigi legalacsonyabb értékelés talán 11 volt, de javarészt a maximális 10-ből 13-as értékeléseket kapnak a kutyusok. A nép imádja.

Beindult a biznisz

Matt elmondása szerint a kutyás képek már éves szinten többszázezer dollárt hoznak a konyhára. A Twitteren 9 millióan, az Instagramon 2 millióan, a Facebookon pedig félmillióan követik az oldalt. Bevételeit jellemzően promóciós együttműködésekből és sajátmárkás termékek, például pólók és bögrék eladásaiból szerzi. Olyan cégek reklámoznak a WeRateDogs oldalán, mint a Disney, a Netflix és a Budweiser. A sikereken felbuzdulva az alapító létrehozott egy másik Twitter-fiókot is, Thoughts of Dog néven. Itt olyan posztokat tesz közzé, amelyekben kutyák gondolatait parodizálja. Ezt a fiókját is már több mint 3,6 millióan követik.

Kutyajó kezdeményezés

Ahogy nőtt az oldal, Matt egyre jobban érezte a vele járó felelősséget. 2016 óta minden pénteken kiposztol egy GoFundMe kezdeményezést az oldalára. Ha valaki nem ismerné a platformot, ez lényegében egy adománygyűjtő felület, ahol bárki létrehozhat egy gyűjtési kampányt magának.

Innen szokott szemezgetni, és péntekenként megosztja egy rászoruló, többnyire a kutyája műtétjére gyűjtő gazda kampányát. Általában 1 óra alatt összegyűlnek a szükséges adományok. Legyen szó néhány száz, vagy akár ezer dollárról. Emellett az oldal nevében, és személyesen is szokott adományozni nehéz helyzetben levőknek. Ezidáig több mint 170 kutyának segítettek, az adományok összértéke pedig meghaladta az 1,3 millió dollárt.


Friss

Fotó: 123rf

Lazacfarm épül Zalaegerszegen

Csúcstechnológiával működő lazacfarmot alakít ki Zalaegerszegen a magyar tulajdonú Zalmon Kft.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!