Napi 2 millió magyar használó, milliárdos üzlet - nem csoda, hogy rengeteg ígéretes fiatal influenszer-jelölt jelentkezett az iFaktor tehetségkutatóra. A közönség szavazatai alapján kialakuló döntő augusztus 28-án lesz a MOM Sportban rendezett iFaktor fesztiválon, ahol a legjobb tiktokkerek mellett youtuberekkel és más social média platform influenszerekkel személyesen is lehet majd találkozni.


Mindössze egyetlen hét alatt csaknem háromszázan jelentkeztek Magyarország első nyilvános iFaktor tehetségkutatójára, ahol hazánk jövendőbeli tiktokker sztárjait keresik. A HG Média Csoporthoz tartozó iFaktor Agency influenszer ügynökség versenyén július 18-ig az 50 legjobb bemutatkozó videóját lehet megtekinteni az ifaktor.hu weboldalon, a következő fordulókra pedig videós feladatok teljesítése után, a közönség szavazatai és a verseny mentorainak ajánlásával lehet továbbjutni.

Az augusztus 16-19 közötti elődöntőbe jutásért például zenei témában, az augusztus 23-24 közti elődöntőbe duettekkel szerepelnek a továbbjutók, az augusztus 26-27 közti döntőben pedig egymásról forgat támogató videót a két legjobb. Az eredményhirdetés augusztus 28-án lesz a budapesti a MOM Sportban, ahol rengeteg ismert hazai tiktokkerrel személyesen is lehet majd találkozni és számos közönségtalálkozó, koncert és edukatív előadás is lesz a social média használatáról.

A TikTok kétségtelenül a leggyorsabban fejlődő hazai social média platform, Magyarországon ma naponta 2 millió ember használja átlagosan az appot. Népszerűsége a hirdetők körében és nő, hiszen a márkák sokkal színesebben tudják magukat bemutatni egy-egy kevésbé reklámszagú promóciós anyaggal. A növekvő kereslet miatt keressük folyamatosan az új arcokat

- mondja Juhász Katalin, a szervező iFaktor Agency vezetője. Az influenszer világot övező, növekvő érdeklődést jól mutatja, hogy a celebhíreket, érdekességeket és trendeket összegyűjtő ifaktor.hu tematikus weboldal és a naponta frissülő influenszer toplista látogatottsága robbanásszerűen nő, júniusban elérte a heti 207 000 látogatót és bekerült a TOP100 magyar portál közé.

Az iFaktor mentorai

Fotó:iFaktor

Influenszerek kora

Az influenszer média erősödő szerepét bizonyítja a dinamikusan növekvő reklámköltés is. A Kantar Hungary piackutató cég adatai szerint a tavalyi évben az influenszerpiac mérete éves szinten meghaladta az 1 milliárd forintot. Ez egyelőre csak kevesebb, mint 1 százalékát teszi ki a teljes reklámpiacnak, ám a növekedés mértéke a várakozások szerint hasonló ütemű lesz, mint korábban a digitális hirdetési piac esetében volt. A hazai növekedés dinamikájával kapcsolatban is bizakodásra ad okot, hogy a világ legfejlettebb piacán, az Egyesült Államokban az influenszer marketing iparág a Mediakix adatai alapján és az Insider Intelligence szerint a tavalyelőtti 8 milliárd dollárról jövőre már 15 milliárdra nő. Az USA-ban megkérdezett vállalatok 66%-a a reklámbüdzséjük több mint 10%-át, 17%-uk pedig már a költségvetésük felét fekteti influenszer kampányokba.


The Conversation

Friss

FotóShutterstock

A Continental válasza Lázár kirohanására: kész visszaadni a támogatás egy részét

Az állami támogatás dolgozói létszámmal kapcsolatos feltételeit valóban nem tudják teljesíteni az autóipar lejtmenete miatt, de mindezt már korábban jelezték a kormánynak. A cég kész visszafizetni a támogatás egy részét.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Jó hír a fogyasztóknak és az állatartóknak: kikerülhet az antibiotikum a takarmányból

Egyedülálló takarmány-adalékanyag kifejlesztésén dolgozik a Dr. Bata Zrt. A kifejleszteni kívánt termék preventív alkalmazásával csökkenhetne vagy teljesen elhagyható lenne az antibiotikumok felhasználása, ezért egészségesebb állományt és a gyarapodási mutatók javulását várják a szakemberek.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Rendeződhet-e az állami és magánegészségügy viszonya?

A magánegészségügy felemelkedése már évtizedes történet, lassan egyre inkább igénybe veszi a lakosság, mint az állami egészségügyi ellátást, holott a legtöbben fizetik a TB-t. Emellett az állami egészségügyi kezelések nem minden esetben mérhetők össze komplexitásukban, előfordul, hogy egy-egy fontos szűrésre vagy beavatkozásra magánintézménybe küldik a pácienseket. Idén még nagyobb lett a szakadék a két intézményi forma közt, a piac rohamos gyorsasággal alakul át e téren is.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!