Napi 2 millió magyar használó, milliárdos üzlet - nem csoda, hogy rengeteg ígéretes fiatal influenszer-jelölt jelentkezett az iFaktor tehetségkutatóra. A közönség szavazatai alapján kialakuló döntő augusztus 28-án lesz a MOM Sportban rendezett iFaktor fesztiválon, ahol a legjobb tiktokkerek mellett youtuberekkel és más social média platform influenszerekkel személyesen is lehet majd találkozni.


Mindössze egyetlen hét alatt csaknem háromszázan jelentkeztek Magyarország első nyilvános iFaktor tehetségkutatójára, ahol hazánk jövendőbeli tiktokker sztárjait keresik. A HG Média Csoporthoz tartozó iFaktor Agency influenszer ügynökség versenyén július 18-ig az 50 legjobb bemutatkozó videóját lehet megtekinteni az ifaktor.hu weboldalon, a következő fordulókra pedig videós feladatok teljesítése után, a közönség szavazatai és a verseny mentorainak ajánlásával lehet továbbjutni.

Az augusztus 16-19 közötti elődöntőbe jutásért például zenei témában, az augusztus 23-24 közti elődöntőbe duettekkel szerepelnek a továbbjutók, az augusztus 26-27 közti döntőben pedig egymásról forgat támogató videót a két legjobb. Az eredményhirdetés augusztus 28-án lesz a budapesti a MOM Sportban, ahol rengeteg ismert hazai tiktokkerrel személyesen is lehet majd találkozni és számos közönségtalálkozó, koncert és edukatív előadás is lesz a social média használatáról.

A TikTok kétségtelenül a leggyorsabban fejlődő hazai social média platform, Magyarországon ma naponta 2 millió ember használja átlagosan az appot. Népszerűsége a hirdetők körében és nő, hiszen a márkák sokkal színesebben tudják magukat bemutatni egy-egy kevésbé reklámszagú promóciós anyaggal. A növekvő kereslet miatt keressük folyamatosan az új arcokat

- mondja Juhász Katalin, a szervező iFaktor Agency vezetője. Az influenszer világot övező, növekvő érdeklődést jól mutatja, hogy a celebhíreket, érdekességeket és trendeket összegyűjtő ifaktor.hu tematikus weboldal és a naponta frissülő influenszer toplista látogatottsága robbanásszerűen nő, júniusban elérte a heti 207 000 látogatót és bekerült a TOP100 magyar portál közé.

Az iFaktor mentorai

Fotó:iFaktor

Influenszerek kora

Az influenszer média erősödő szerepét bizonyítja a dinamikusan növekvő reklámköltés is. A Kantar Hungary piackutató cég adatai szerint a tavalyi évben az influenszerpiac mérete éves szinten meghaladta az 1 milliárd forintot. Ez egyelőre csak kevesebb, mint 1 százalékát teszi ki a teljes reklámpiacnak, ám a növekedés mértéke a várakozások szerint hasonló ütemű lesz, mint korábban a digitális hirdetési piac esetében volt. A hazai növekedés dinamikájával kapcsolatban is bizakodásra ad okot, hogy a világ legfejlettebb piacán, az Egyesült Államokban az influenszer marketing iparág a Mediakix adatai alapján és az Insider Intelligence szerint a tavalyelőtti 8 milliárd dollárról jövőre már 15 milliárdra nő. Az USA-ban megkérdezett vállalatok 66%-a a reklámbüdzséjük több mint 10%-át, 17%-uk pedig már a költségvetésük felét fekteti influenszer kampányokba.


The Conversation

Friss

Fotó:123RF

A prémiumkategóriás elektromos autózás már nem utópia

Az elektromos autózás forradalmát jelzi, hogy egyre több prémium autógyártó jelenik meg különböző méretű modellekkel a piacon. Gyorsan növekvő szegmensről beszélhetünk, amelynek úttörője az amerikai Tesla volt. Összegyűjtöttük azokat a már kapható e- autó modelleket, amelyek joggal szerepelhetnek a prémium kategóriában.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: pixabay.com

Szép pénzt remél műkincsei digitalizálásától a világhírű  múzeum

Az Ermitázs műkincsei augusztus végén nem helyettesíthető tokenek (NFT) formájában kerülnek értékesítésre a Binance piacterén.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A Facebook, ahogyan eddig ismertük, pár év múlva megszűnhet létezni

Mark Zuckerberg igen tartalmas interjút adott a The Verge-nek, amelyből iderült, mit tervez a Facebookkal. Elöljáróban csak annyit mondunk: metaverzum.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!