Szinte az összes saját márkás árucsoportját bővíti idén a Spar, a tervek szerint csak élelmiszerből több mint háromszáz új termék jelenik meg a kínálatában.
Kiemelkedően sok fejlesztés várható a tejtermék, a pékáru, valamint az egyebek mellett szendvicseket és salátákat kínáló kényelmi árucsoportokban - közölte a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. az MTI-vel. Az áruházlánc jelenleg 31 termékcsoportban 3600-nál több saját márkás árut forgalmaz, amelynek mintegy fele élelmiszer.
Maczelka Márk, a Spar Magyarország kommunikációs vezetője a cég közleményében kitért arra: a vállalat üzletpolitikájának egyik meghatározó eleme, hogy minél több termék származzon hazai, akár családi vállalkozásoktól, előállítóktól, gazdáktól és termelőktől. Folyamatosan fejlesztik saját márkás termékkínálatukat, a mennyiségi növekedésen túl ezen a területen is kiemelten fontos szempont a hazai alapanyagok minél nagyobb arányú felhasználása.
Vásárlás a járványban
A koronavírus-járvány a vásárlói szokásokat is befolyásolta: a többszöri kisebb bevásárlásokat felváltották a ritkább, de nagyobb mennyiségben történő friss, pultos és előre csomagolt termék-beszerzések. Ezzel párhuzamosan hozzávetőleg 30 százalékkal nőtt a csomagolt tálcás húsok és húskészítmények eladása. A felvágottak esetében ugyanez a tendencia figyelhető meg. A frisshús-szegmens az online shopos értékesítésben dinamikus fejlődésnek indult 2020-ban: 2019-hez képest a forgalom a négyszeresére növekedett.
Arról, hogy mennyi magyar áru van a magyarországi ági boltok polcain, ITT írtunk részletesebben.