Belegondolt már valaki, hogy miért használjuk vízszintesen a bankkártyánkat?

​Függőleges világ

Amióta az emberek zömének okostelefon lapul a zsebében, a világ vízszintesről függőlegesbe váltott. Ilyen nézetben olvassuk a híreket, böngésszük a közösségi oldalak eseményeit. A bankkártyák azonban még mindig vízszintes nézetűek, pedig mikor fizetünk velük, nem is így tartjuk őket.

​Változó bankkártya dizájn

Az új trend, azaz a vertikális nézet a nagy kártyatársaságokhoz is elért. A Mastercard és a Visa is dolgozik a függőleges dizájnú bankkártyák piacra dobásán. A PayPal-nak azonban már van portrémódban működő bankkártyája. Indoklásuk szerint azért alkották ezt meg, mert a világban lassan minden függőleges tájolású lesz.

The Conversation

Friss

Fotó: Unsplash

A karrier 6 szintje, mérd be, hol tartasz most

Ahány ember, annyi pályív. Ideális esetben az idő múlásával mindenki nagyobb feladatokat és több felelősséget vállal magára, folyamatosan fejlődik, lépked felfelé a ranglétrán. Gary Burnison üzleti tanácsadó 6 szintet határozott meg a karrierépítésben.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Unsplash

Hasznos a Facebook új „minitévéje”, de tévézésre alkalmatlan

A Facebook 2018-ban dobta piacra első igazi, saját gyártású okoseszközét, a Portal-t. A videóhívásokra fejlesztett készülék bevált, a vállalat most egyből két új masinát mutatott be.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Unsplash

A cégóriás autókat és rengeteg pénzt adott a beoltott dolgozóinak

Az Amazon egyelőre nem követeli meg a dolgozóitól, hogy oltassák be magukat, de minden követ megmozgat, hogy minél több alkalmazottja felvegye a koronavírus elleni vakcinát. Ennek érdekében nagyszabású „ösztönzőprogramot" indított.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!