Múlt héten a Yettel több ügyfele nem tudta használni a hálózatot, így telefonálni és internetezni sem volt képes. A szolgáltató a kellemetlenségért kompenzálni kívánja a felhasználóit.
Jár a kompenzáció
Sokaknak okozott kellemetlenséget április 23-án, szombat délelőtt, amikor a Yettel Magyarország hálózata többek számára elérhetetlenné vált, így nem tudták használni telefonálásra vagy internetezésre a mobilkészülékeiket. Emiatt igen sok panasz érkezett a társaság Facebook oldalára is. A cég a probléma megjelenése előtt éppen karbantartást végzett – írja a hvg.hu.
A szolgáltató kompenzálni kívánja az ügyfeleit a kellemetlenség miatt. Ma többen jelezték a felhasználóik közül, hogy sms-ük érkezett a Yettel-től, melyben az áll, hogy a múlt heti probléma miatt jogosultak némi kedvezményt idénybe venni. Egészen pontosan ezek közül választhatnak:
- kaphatnak egy nap korlátlan belföldi mobilinternetet,
- esetleg egy nap korlátlan belföldi telefonálást,
- vagy egy hét korlátlan hálózaton belüli sms-t.
A választott kompenzációt május 1-ig lehet igényelniük, úgy, hogy az egyik opcióhoz tartozó kódot (KORLADAT/KORLHANG/KORLSMS) visszaküldik a 1744-es telefonszámra.
Emellett a Yettel a kimaradás miatt 10 százalékos kedvezményt biztosít az okosórákból és okoskarkötőkből, de ennek részleteiről az üzleteikben kell érdeklődni szintén május 1-ig.
Múlt hónapban indultak
Korábban EBBEN a cikkünkben számoltunk be róla, hogy március 1-től Yettel Magyarország Zrt. néven működik a Telenor. A hazánkon kívül az új márkanév a szerb és bolgár piacon is megjelent. Dolezsai Gergely, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója szerint megújultak a cég szolgáltatásai és a mobilapplikációja is.
Úgy tekintünk erre, mint egy szuper lehetőségre. Megújítottuk a termékkínálatunkat és azt gondoljuk, hogy amit kínálunk, segít minket abban, hogy sikeres vagy még sikeresebb évet jelentsen nekünk 2022 – mondta Dolezsai Gergely.
És mit jelent a név?
A bevezető hirdetéseket az új márkaarculatért felelős londoni székhelyű SomeOne in London fejlesztette, a kampányfilmet pedig a szintén londoni Forever Beta készítette, és mindhárom Yettel-országban – Magyarország, Bulgária és Szerbia – egységesen fut. A kampányt Magyarországon az Artificial Group adaptálta.
A Yettel egy újonnan fejlesztett szó; az új logó maga a név, ponttal a végén ábrázolva. A szónak specifikus jelentése nincsen, azt fogja jelenteni az embereknek, amilyen tartalommal megtöltik. (A tel a telekommunikációs gyökerekre utal, a Yet pedig utalásként is értelmezhető az angol nyelvű „yet to come” kifejezésre, azaz arra, hogy a legjobb dolgok csak ezután következnek.) A márka színei a navy blue vagy tengerészkék, és a Yettel-lime.