Szokjuk a nevet: Yettel
Fotó: Shutterstock

Új fejezet nyílt a „telenorosok” életében

Megtörtént az átállás: vége a Telenor időszakának, itt a Yettel. A nevén kívül a szolgáltatásaiban is megújulhatott a cég. Három országot érint a csere.


Elindult a Yettel

Március 1-től már Yettel Magyarország Zrt. néven működik a Telenor. Magyarország mellett az új márkanév a szerb és bolgár piacon is megjelent. Dolezsai Gergely, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója szerint megújultak a cég szolgáltatásai és a mobilapplikációja is. Példaként felhozott egy új tarifacsomagot, amely belföldön korlátlan adatmennyiséget biztosít az ügyfeleiknek – írja az Infostart.hu.

„Úgy tekintünk erre, mint egy szuper lehetőségre. Megújítottuk a termékkínálatunkat és azt gondoljuk, hogy amit kínálunk, segít minket abban, hogy sikeres vagy még sikeresebb évet jelentsen nekünk 2022”

– mondta Dolezsai Gergely. A marketingkommunikációs igazgató beszélt arról is, hogy most azt tartják a legfontosabbnak, hogy az átmenet minél zökkenőmentesebb legyen. Felhívta továbbá a figyelmet arra, hogy semmin nem kell változtatnia azoknak az átállás miatt, akik eddig Telenort használták, valamint a mostani tarifáikat és a telefonszámukat megszerették.

A kampányüzenet

Miután január végén a Telenor bejelentette, hogy Yettel névre vált, a márka február 1-től bevezető kampányt indított. A kampány fő üzenetét az „Ez nem búcsú, hanem egy új kezdet” szlogen adja, és a benne szereplő headline-ok a telekommunikációból ismerős szófordulatokból állnak, pl.: Szia, üdv újra!

A bevezető kampány célja, hogy az új márkanevet minél többen megismerjék, és bizalommal gondoljanak a Yettelre. A kampány arra is utal, hogy az ügyfeleknek nincs teendőjük a márkaváltás miatt, a változás az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen módon nem érinti – írtuk korábban.

És mit jelent a név?

A bevezető hirdetéseket az új márkaarculatért felelős londoni székhelyű SomeOne in London fejlesztette, a kampányfilmet pedig a szintén londoni Forever Beta készítette, és mindhárom Yettel-országban – Magyarország, Bulgária és Szerbia – egységesen fut. A kampányt Magyarországon az Artificial Group adaptálta.

A Yettel egy újonnan fejlesztett szó; az új logó maga a név, ponttal a végén ábrázolva. A szónak specifikus jelentése nincsen, azt fogja jelenteni az embereknek, amilyen tartalommal megtöltik. (A tel a telekommunikációs gyökerekre utal, a Yet pedig utalásként is értelmezhető az angol nyelvű „yet to come” kifejezésre, azaz arra, hogy a legjobb dolgok csak ezután következnek.) A márka színei a navy blue vagy tengerészkék, és a Yettel-lime.


Ne hagyd ki!