Személyesen a cég ügyvezető igazgatója, Klekner Péter kért elnézést a vásárlóktól a vállalat közösségi oldalán, mert műszaki hiba miatt akadozik a szállítások teljesítése.
Egy elég nagy áramkimaradás következtében több rendszerünk leállt, az ügyfélszolgálatunk is korlátozottan elérhető csak, a már leadott rendelésekben is késésekre lehet sajnos számítani… Nagy erőkkel dolgozunk a megoldáson és azonnal jelentkezünk, ha megoldottuk a helyzetet. Elnézéseteket és türelmeteket kérjük!
Néhány órája ez a tájékoztatás jelent meg a cég közösségi oldalán. Úgy tűnik, a vállalat vezetése ezt mégsem érezte elegendőnek, ezért maga az ügyvezető igazgató posztolt egy rövid videóüzenetet, amelyben érthetően elmondta, hogy mi történt, és elnézést kért a megrendelőktől az okozott kellemetlenség miatt.
A Kifli.hu vezetője korábban többször is beszélt arról, hogy mennyire fontos a cég számára a vásárlói elégedettség. Most gyakorlati példával is igazolta, hogy ez mit jelent a mindennapokban.