Eltűnik az összes papíralapú árcédula a német diszkontáruház magyar boltjaiból, helyüket digitális ártáblák veszik át.
Ez is érdekelhet! Tovább csökkenti árait a Tesco
A fontos változásról a Világgazdaságot tájékoztatta a kereskedelmi lánc.
A Lidl Magyarország azzal indokolta a döntést, hogy törekszik az innovációkra, valamint szeretné elkerülni a hibákat.
Illusztráció.
Fotó: Shutterstock
Hogy mit tudnak majd a digitális ártáblák?
A várakozások szerint lehetővé teszik majd, hogy az akciók és egyéb, vásárlókat érintő fontosabb információk valós időben módosuljanak. Vagyis így – legalábbis elméletben – képesek lesznek kiszűrni annak a lehetőségét, hogy téves árakat, valamint hibás akciókat tüntessenek fel.
A diszkontáruház még április közepén jelezte, hogy mérlegelik a váltás lehetőségét. Az erre vonatkozó teszteket a portugál Lidl-boltokban végezték.
Ajánljuk figyelmedbe! Ezt az újítást minden magyar üzletében bevezeti az Aldi