Egyre többen kihasználjuk a gyors - akár 30 percen belüli - kiszállítás lehetőségeit akkor is, ha nem ételre, hanem éppen élelmiszerre vagy háztartási cikkre van szükségünk. Ez is kiderült a NetPincér online gyorskereskedelmi körképéből.



Márciusban reprezentatív kutatásban vizsgálta a vállalat (elsősorban Budapestre fókuszálva), hogy hol és hogyan szeretünk bevásárolni, illetve a saját rendszerébe érkező rendelések alapján is felmérte a fogyasztók szokásait.

A hipermarket a kedvenc, de már dobogós az online bevásárlás 

Tízből hét válaszadó legszívesebben hipermarketben vásárol, második helyen állnak a kisebb élelmiszerboltok, a harmadik kedvenc pedig ma már az online bevásárlás. Azügyfelek azért választják szívesebben a vásárlásnak ezt a módját, mert így nem kell megküzdeniük a tömeggel, kényelmesen tudnak fizetni, és széleskörű a termékkínálat is. Összességében elmondható, hogy az online bevásárlás egyre népszerűbb, a kutatásból kiderült, hogy 10 válaszadóból 9 már kipróbálta, és a már említett előnyök mellett a járványügyi helyzettől függetlenül a két legfontosabb pozitívum számukra az, hogy ez a szolgáltatás olyankor is gyorsan elérhető, amikor nincs idejük személyesen bevásárolni, másrészt pedig az online rendeléssel megspórolhatják maguknak a cipekedést is.

Minden napra egy rendelés

A gyorskereskedelem itthon is egyre népszerűbb, ez megfigyelhető abban is, hogy a NetPincér több mint másfél milliós megrendelői bázisa napról napra egyre szívesebben veszi igénybe az üzletek funkciót az oldalon. A legelkötelezettebb megrendelő például 180-szor kért házhoz szállítást az elmúlt fél évben a felületen elérhető üzletekből, ami azt jelenti, hogy szinte minden nap leadott egy rendelést. Az átlagos kosárérték az elmúlt időszakban 4200 Forint volt, de akadt olyan is, aki egy alkalommal 158.000 Forintot is elköltött a NetPincér egyik partnerüzletében. Az ő kosarába márkás italok kerültek.

Reggelire kakaós csiga, ebédre kóla és banán

A NetPincér market mindennapi rendeléseiben a szénsavas üdítők viszik a prímet, mellyel csak a sörrendelések száma vetekedhet. Harmadik helyen áll a banán, negyedik az ásványvíz, ötödik a császárzsemle, a hatodik legnépszerűbb termék pedig a tej. Napszakok alapján vizsgálva reggel az örök klasszikus, a kakaós csiga a kedvenc, de jól fogy a sajtos stangli és a jolly joker szendvics alap, a már említett császárzsemle is. Ebédidőben meglepő módon a kóla-és banánrendelések ugranak meg a NetPincér marketben, az esti lazításhoz pedig úgy tűnik, jól jön a sör.

Új központokat nyit a NetPincér market

A NetPincér market decemberben három budapesti központtal indult, azóta pedig folyamatosan növeli az elérhető termékek körét, illetve bővítik a kiszállítási területet is. Az elmúlt 5 hónapban csaknem kétharmadával nőtt a NetPincér market szortimentje. Most pedig új mérföldkőhöz érkezett az üzlethálózat: májusban elindult a negyedik, kőbányai központ, és a következő hetekben várhatóan startol az óbudai és pesterzsébeti NetPincér market is, a debreceni NetPincér market pedig a nyár folyamán indulhat.

Friss

Fotó:123RF

Így dobná meg a minimálbér emelése többmillió magyar jövedelmét

Sokan járnának jól, ha a minimálbér összege egy vagy két lépcsőben kétszázezer forintra nőne. Számos egyéb juttatás összegét ugyanis ehhez igazítva kell kiszámolni. Mutatjuk.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Riasztást adott ki a rendőrség, így támadnak a pofátlan banki adathalászok!

A rendőrség a közösségi oldalán adott ki figyelmeztetést, mert a csalók a jelek szerint nem mentek vakációra.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Yuri G. on Unsplash

Szegény gazdagok! Nincs elég magánrepülő a piacon

Tavaly akkorára nőtt a kereslet a magánrepülők iránt, amivel a gyártók már nem igazán tudták tartani a lépést. Ennek hatására a használt gépek értéke jelentősen megugrott – írja a Reuters.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!

Egyre többen kihasználjuk a gyors - akár 30 percen belüli - kiszállítás lehetőségeit akkor is, ha nem ételre, hanem éppen élelmiszerre vagy háztartási cikkre van szükségünk. Ez is kiderült a NetPincér online gyorskereskedelmi körképéből.



Márciusban reprezentatív kutatásban vizsgálta a vállalat (elsősorban Budapestre fókuszálva), hogy hol és hogyan szeretünk bevásárolni, illetve a saját rendszerébe érkező rendelések alapján is felmérte a fogyasztók szokásait.

A hipermarket a kedvenc, de már dobogós az online bevásárlás 

Tízből hét válaszadó legszívesebben hipermarketben vásárol, második helyen állnak a kisebb élelmiszerboltok, a harmadik kedvenc pedig ma már az online bevásárlás. Azügyfelek azért választják szívesebben a vásárlásnak ezt a módját, mert így nem kell megküzdeniük a tömeggel, kényelmesen tudnak fizetni, és széleskörű a termékkínálat is. Összességében elmondható, hogy az online bevásárlás egyre népszerűbb, a kutatásból kiderült, hogy 10 válaszadóból 9 már kipróbálta, és a már említett előnyök mellett a járványügyi helyzettől függetlenül a két legfontosabb pozitívum számukra az, hogy ez a szolgáltatás olyankor is gyorsan elérhető, amikor nincs idejük személyesen bevásárolni, másrészt pedig az online rendeléssel megspórolhatják maguknak a cipekedést is.

Minden napra egy rendelés

A gyorskereskedelem itthon is egyre népszerűbb, ez megfigyelhető abban is, hogy a NetPincér több mint másfél milliós megrendelői bázisa napról napra egyre szívesebben veszi igénybe az üzletek funkciót az oldalon. A legelkötelezettebb megrendelő például 180-szor kért házhoz szállítást az elmúlt fél évben a felületen elérhető üzletekből, ami azt jelenti, hogy szinte minden nap leadott egy rendelést. Az átlagos kosárérték az elmúlt időszakban 4200 Forint volt, de akadt olyan is, aki egy alkalommal 158.000 Forintot is elköltött a NetPincér egyik partnerüzletében. Az ő kosarába márkás italok kerültek.

Reggelire kakaós csiga, ebédre kóla és banán

A NetPincér market mindennapi rendeléseiben a szénsavas üdítők viszik a prímet, mellyel csak a sörrendelések száma vetekedhet. Harmadik helyen áll a banán, negyedik az ásványvíz, ötödik a császárzsemle, a hatodik legnépszerűbb termék pedig a tej. Napszakok alapján vizsgálva reggel az örök klasszikus, a kakaós csiga a kedvenc, de jól fogy a sajtos stangli és a jolly joker szendvics alap, a már említett császárzsemle is. Ebédidőben meglepő módon a kóla-és banánrendelések ugranak meg a NetPincér marketben, az esti lazításhoz pedig úgy tűnik, jól jön a sör.

Új központokat nyit a NetPincér market

A NetPincér market decemberben három budapesti központtal indult, azóta pedig folyamatosan növeli az elérhető termékek körét, illetve bővítik a kiszállítási területet is. Az elmúlt 5 hónapban csaknem kétharmadával nőtt a NetPincér market szortimentje. Most pedig új mérföldkőhöz érkezett az üzlethálózat: májusban elindult a negyedik, kőbányai központ, és a következő hetekben várhatóan startol az óbudai és pesterzsébeti NetPincér market is, a debreceni NetPincér market pedig a nyár folyamán indulhat.

Friss

Fotó: Unsplash

Baromfi telepítés: ne bukd el a támogatást!

Szakmai ajánlásban foglalta össze a Baromfi Termék Tanács (BTT) a szülőpárállományok és a tenyészbaromfik maximális telepítési sűrűségi értékeit, amelyekre az állatjóléti támogatás igénybevételéhez van szükség.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!