A Hugo Boss megduplázta az eladásait Kínában az idei első negyedévben, a teljes bevétele pedig elérte az 597 millió dollárt. A következő negyedévben hasonló számokat várnak – írja a Reuters.


Néhány hónapja bojkottálási adok-kapok indult a világ egyik legnagyobb hatalma és a nyugati országok, vállalatok között, miután kiderült, hogy Hszincsiang régióban, ahol rengeteg nyugati cég feldolgozóüzeme, gyára található, kényszermunkával, embertelen körülmények között dolgoztattak helyi lakosokat.

Emberjogi teljesítménye, a kisebbségi ujgurok üldözése miatt rengeteg nyugati vállalat kritizálta Kínát, amire a pekingi vezetés kőkeményen reagált. A H&M után a Hugo Boss-t sem kímélték, számos kínai híresség bojkottálta a ruhavállalatot, és a követőiket is felszólították a „példamutató" magatartásra. A németek csak legyintettek.

Eladó a Hugo Boss?

A támadások ellenére a pandémia előtti utolsó év, azaz 2019. első negyedévéhez képest idén 29 százalékkal ugrottak meg a Hugo Boss eladási számai. Az egy évvel korábbihoz mérten pedig több mint kétszeresére nőtt a német vállalat forgalma Kínában. Yves Müller, a Hugo Boss vezérigazgatója arra számít, hogy a második negyedévben is kitart a lendület.

A vállalat összbevétele meghaladta az 597 millió dollárt (179 milliárd forint), amihez 1,2 millió dolláros üzemi eredmény társult. Az elemzők 530 millió dolláros bevételre és 28 millió dollárnyi veszteségre számítottak.

Nemrég felröppent a hír, hogy a francia LVMH luxusmárka-vállalat (az övé a Louis Vuitton is) érdeklődik a Hugo Boss iránt, aminek hallatán a német cég részvényei 4,2 százalékkal megugrottak. Yves Müller ezt egyelőre nem kommentálta.

Mi várható?

A cég magabiztosan állítja, hogy a második negyedévben ismét megduplázódhat a forgalma, de egyelőre lehetetlen pontos képet adni a piacról. A vezérigazgató kifejtette, az első negyedévben az eladóhelyeik 20 százaléka zárva volt, de a lezárások enyhítésével a kereslet fellendülésére számít. Yves Müllert hamarosan Daniel Grieder váltja a posztján, aki korábban a Tommy Hilfigert vezette.


Friss

Fotó: @shawnanggg on Unsplash

Ha eddig működött, akkor most miért akadozik az ellátási lánc?

A csapból is az folyik, hogy nincs elég mikrochip, akadozik a fa, a hús és a vegyiáru utánpótlás, és úgy igazából mindenből hiány van a világon. A Business Insider utánajárt, mi rejlik a globális szállítmányozás gondjai mögött.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: NeONBRAND on Unsplash

Mielőtt "idegből" felmondanál, gondold át ezt a pár dolgot!

A pandémia előtt sokan vágytak arra, hogy otthonról dolgozhassanak. Aztán tavaly beütött a vírus, és ezzel együtt elterjedt a távmunka is, ami sokszor kiegyensúlyozottság helyett csalódottságot és stresszhelyzetet eredményezett. Azonban mielőtt hirtelen felindulásból felmondanál a munkahelyeden, érdemes néhány tényezőt átgondolnod.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Daikin

A klíma megfelelő telepítésén nem érdemes spórolni! (x)

Egy jó minőségű klíma kiváló választás, ha sok éven át szeretné élvezni a kellemes hőmérsékletet, jó közérzetet otthonában. Ahhoz viszont, hogy a klímája megbízhatóan, hatékonyan és költségtakarékosan működjön, megfelelően kell azt telepíteni.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!

A Hugo Boss megduplázta az eladásait Kínában az idei első negyedévben, a teljes bevétele pedig elérte az 597 millió dollárt. A következő negyedévben hasonló számokat várnak – írja a Reuters.


Néhány hónapja bojkottálási adok-kapok indult a világ egyik legnagyobb hatalma és a nyugati országok, vállalatok között, miután kiderült, hogy Hszincsiang régióban, ahol rengeteg nyugati cég feldolgozóüzeme, gyára található, kényszermunkával, embertelen körülmények között dolgoztattak helyi lakosokat.

Emberjogi teljesítménye, a kisebbségi ujgurok üldözése miatt rengeteg nyugati vállalat kritizálta Kínát, amire a pekingi vezetés kőkeményen reagált. A H&M után a Hugo Boss-t sem kímélték, számos kínai híresség bojkottálta a ruhavállalatot, és a követőiket is felszólították a „példamutató" magatartásra. A németek csak legyintettek.

Eladó a Hugo Boss?

A támadások ellenére a pandémia előtti utolsó év, azaz 2019. első negyedévéhez képest idén 29 százalékkal ugrottak meg a Hugo Boss eladási számai. Az egy évvel korábbihoz mérten pedig több mint kétszeresére nőtt a német vállalat forgalma Kínában. Yves Müller, a Hugo Boss vezérigazgatója arra számít, hogy a második negyedévben is kitart a lendület.

A vállalat összbevétele meghaladta az 597 millió dollárt (179 milliárd forint), amihez 1,2 millió dolláros üzemi eredmény társult. Az elemzők 530 millió dolláros bevételre és 28 millió dollárnyi veszteségre számítottak.

Nemrég felröppent a hír, hogy a francia LVMH luxusmárka-vállalat (az övé a Louis Vuitton is) érdeklődik a Hugo Boss iránt, aminek hallatán a német cég részvényei 4,2 százalékkal megugrottak. Yves Müller ezt egyelőre nem kommentálta.

Mi várható?

A cég magabiztosan állítja, hogy a második negyedévben ismét megduplázódhat a forgalma, de egyelőre lehetetlen pontos képet adni a piacról. A vezérigazgató kifejtette, az első negyedévben az eladóhelyeik 20 százaléka zárva volt, de a lezárások enyhítésével a kereslet fellendülésére számít. Yves Müllert hamarosan Daniel Grieder váltja a posztján, aki korábban a Tommy Hilfigert vezette.


Friss

Fotó: 123rf

Később érik a meggy a tavaszi hideg miatt

Már kapható a korai hazai meggy a piacokon, üzletekben, de nagyobb mennyiségű meggytermés csak a jövő hét közepére várható. Magyarország az Európai Unió második legnagyobb meggytermelője; az utóbbi években itthon is egyre népszerűbb a meggyfogyasztás – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképéből.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!