Az Apple alma logója a ég egyik irodaépületének üvegén, új szolgáltatást jelentett be a vállalat
Az Apple a napokban bejelentett egy új előfizetői szolgáltatást, amelynek célja, hogy segítse a kisvállalkozások tulajdonosait az alkalmazottaik által használt Apple-eszközök menedzselésében.


Régi projekt új köntösben

A Business Essentials nevű szolgáltatás nagyon hasonló azokhoz a felügyeleti, eszközkezelő szoftverekhez, amelyeket egyebek között a Microsoft és a VMware felhőtechnológiai cég is értékesít nagyvállalati partnereinek, ezek segítségével biztonságos és könnyen kezelhető telefon-, laptop-, és tabletflottát tudnak kialakítani. Az Apple verziója annyiban különbözik ezektől, hogy a szolgáltatást kifejezetten olyan vállalatokra szabták, ahol maximum 500 munkavállaló dolgozik, az IT részleg pedig apró, fejletlen, vagy egyáltalán nem is létezik.

Az Essentials havidíja felhasználónként 2,99 és 12,99 dollár között fog mozogni attól függően, hogy egy-egy alkalmazotthoz hány eszköz lesz hozzárendelve, illetve a vállalkozás mennyi felhőtárhelyet igényel. Egy egyelőre nem meghatározott kiegészítő havidíjért cserébe az Apple négy órán belüli javítást vagy cserét garantál a törött hardvereszközök esetében.

Hiánypótló szolgáltatás

Az idő a kisvállalkozások egyik legfontosabb erőforrása. Ahogy növekedésnek indulnak, egyre több feladatot kell teljesíteniük ugyanabban az időintervallumban, ami kedvezőtlenül hathat a vállalat irányítására

- mondta Susan Prescott, az Apple vállalati és oktatási marketingért felelős alelnöke a bejelentéssel kapcsolatban.

Maribel Lopez, a Lopez Research piackutató alapítója és vezető elemzője úgy véli, hogy a felügyeleti szoftver és a javítási szolgáltatás párosítása egyedülálló az iparágban, így sikerre van ítélve.

Az Apple szerdán kezdte el tesztelni a Business Essentials projektet, ami a jövő évi piacképes verzió megjelenéséig ingyenes lesz. A szolgáltatás egyelőre csak az Egyesült Államokban lesz elérhető, de a tesztfázis után a világ többi részén is bevezetik.

Ne hagyd ki!