Az Egyesült Államokban, Minnesotában működő HarcLéon azt állítja, hogy termékeit akár 100 napig is lehet biztonságosan hordani mosás nélkül.


Az ötlet onnan jött, hogy a cég alapítója, Wenceslaus Muenyi kevés váltóruhát vitt magával izlandi kiruccanására. Mosni nem mosott, így a göncei szaglani kezdtek, ráadásul a tiszta ruhái is megbüdösödtek az utazótáskájában.

A találmány lényege egy különleges anyag, a HercFiber, amely (szintén a gyártó állítása szerint) mosás nélkül is képes elpusztítani a felületére kerülő baktériumokat. A keverék bambusz, eukaliptusz, bükkfa és rézszálak felhasználásával készült. A gyártó azt állítja, elég, ha a tulajdonosok használat után néhány órára kiszellőztetik az ebből az anyagból készített alsóneműket, és másnap tisztán vehetik fel őket. A fejlesztést eddig ágyneműn, pólókon, zoknikon alkalmazták most fordulnak rá az alsóruházatra.

Honnan volt erre pénz?

A cég az Indiegogo platformon szerzett pénzt a gyártás beindítására, a legfrissebb összesítés szerint több mint 1500 kisbefektető látott fantáziát a találmányban, ők dobták össze a tőkét, majdnem 160 ezer dollárt.

A találmányról szóló híreket megosztó hvg.hu azt írja: a termékhez 10-es csomagonként lehetett hozzájutni, amelyért akciósan 199 dollárt (durván 59 ezer forintot), egyébként 499-et (vagyis 148 ezer forintot) kért a HercLéon. Azt nem tudni, hogy az árut mikor kaphatják kézhez a vevők, a szállítást eredetileg ugyanis tavaly augusztusra vállalta a gyártó, de ez végül nem tudott megvalósulni. Új időpontként októbert adták meg.

A Kribi fantázianevű termék nem robbantotta fel a közösségi médiát, a YouTube-on tavaly decemberben közzétett bemutatkozó videót eddig 3 ezren nézték meg.


The Conversation

Friss

Fotó: Shutterstock

A befektetők imádják Kelet-Európa új slágerstartupját

A csehországi Rossum szoftverfejlesztő vállalat 100 millió dolláros befektetéshez jutott, ennk köszönhetően térségünk egyik legértékesebb startupjává lépett elő. Nézzük, miért imádják a befektetők az alig hatéves vállalkozást!

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Szereted hallatni a hangodat? A Spotify újításának örülni fogsz

A Spotify bejelentette, hogy a három éve indított podcast szolgáltatásait a tartalomgyártók hamarosan szélesebb körben is igénybe vehetik. A zenei streamingszolgáltató vállalat abban reménykedik, hogy az újítással növelheti a prémium előfizetői számát.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Unsplash

Fiatal programozó zseni vállalkozását nyelte le a Twitter

Nick Caldwell, a Twitter mérnöki divíziójának alelnöke stílusosan a Twitter-en jelentette be, hogy a közösségi platform felvásárolta a Sphere chat applikációt. A Sphere-t az a vállalkozó zseni alkotta, akitől alig 17 éves korában a Yahoo 30 millió dollárért megvásárolta az első startupját.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!