Az Egyesült Államokban működő, épületek karbantartásával foglalkozó Executive Roof Services (ERS) vállalat 112 ezer dolláros, azaz nagyjából 34 millió forintos pert akasztott egy washingtoni pár nyakába. Az ERS egy negatív online értékelés miatt fordult a bírósághoz.



Autumn Knepper és Adam Marsh a napokban jelezték a főbérlőjüknek, hogy beázott az albérletük. A főbérlő azonnal orvosolni akarta a problémát, így felkereste az ERS vállalatot. Innen kezdődtek a gondok. Megbeszélték, hogy Knepper vagy Marsh fogja az ERS szerelőjét fogadni, viszont semmilyen információt nem kaptak arról, hogy mikorra várható a szakember. Végül megérkezett a szerelő, és elkezdte a javítást. Knepper elmondása szerint az ERS alkalmazottja rendkívül modortalanul, bunkón viselkedett velük, ráadásul a munkáját is hanyagul végezte el. Éppen ezért távozása után felkeresték a céget. Információt szerettek volna kérni arról, hogy mikor megy vissza hozzájuk a szerelő normálisan megcsinálni a tetőt.

A recepciós nem volt hajlandó semmilyen információval szolgálni. Azt mondta, ez ügyben keressem a főbérlőnket. Szerettem volna beszélni a felettesével, erre kiröhögött. A recepciós hozzátette, hogy én verbálisan zaklattam őt, és hogy ő az iroda vezetője. Majd lecsapta a telefont.

-mondta Knepper.

Beszállt a főnök is

Knepper és Marsh végül egy csillaggal értékelte a cég szolgáltatásait, illetve mindketten kifejtették, hogy miért pontozták le így az ERS-t. A pár az értékelés mellett a Better Business Bureau-nál (BBB) hivatalos panaszt is benyújtott a cég ellen. A BBB egy nonprofit szervezet. Célja, hogy pontos képet adjon az Egyesült Államok vállalatainak megbízhatóságáról. A BBB jelenleg több mint 400 ezer amerikai céget ellenőriz és értékel bizonyos visszajelzések és tevékenységek alapján. Ezen a ponton az ERS tulajdonosa, Michael Mecham is színre lépett. Az üzletember felvette a párral a kapcsolatot, és figyelmeztette őket, hogy azonnal vonják vissza a panaszukat az értékeléssel együtt, különben súlyos következményekre számíthatnak.

Azt mondta, tudja hol lakom. Hozzátette, van egy ismerőse a törvényszéken, és örömmel költ több ezer dollárt a bírósági eljárásra.

Ezután a Jordan Ramis ügyvédi iroda is felkereste a párt az ERS megbízásából.

Őszintén, azonnal sírva fakadtam. Megijedtem. Nincs pénzem ügyvédre. Nem tudok kifizetni 112 ezer dollárt.

-fakadt ki Knepper.

A vállalat rágalmazás vádjával indította a pert a pár ellen.

A Newsweek cikke emlékeztet, nem egyedi esetről van szó. Az USA-ban nagyon megszaporodtak a negatív értékeléseken alapuló bírósági ügyek. Nemrégiben egy New York-i nőgyógyász egymillió dollárra perelte az egyik betegét egy negatív értékelés miatt. A legtöbb esetben a felperesek javára ítél a bíróság.

The Conversation

Friss

Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Dan Gold on Unsplash

Itt a lista, ezek az élelmiszerek drágultak nagyon sokat

Mutatjuk, mi mennyibe kerül most.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Spar: jó magyar gyümölcs joghurt nem igazán létezik

Hosszú interjút adott a Spar magyarországi vezetője, beszélt többek között a béremelésről, a beszállítókról, arról, hogy mennyi pénz vittek ki tavaly az országból nyereségként, és hogy mennyit fektettek be 30 év alatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!