Harmadszor nyerte el a rangos szakmai díjat a Lidl
Fotó: Shutterstock

Triplázott a Lidl

Sorozatban harmadik éve a Lidl Magyarországot választották meg az Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének, köszönhetően friss, széles, minőségi kínálatának. A vállalat emellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett második kerületi, Csalogány utcai áruházával.


A Store Insider szaklap idén nyolcadik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A győzteseket ünnepélyes díjátadón hirdették ki, amelyen kiderült, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat harmadik éve büszkélkedhet Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címmel.

Különösen azért fontos visszajelzés ez számunkra, mert a zöldség-gyümölcs kategória kiemelt szerepet tölt be vállalatunk életében. Szigorú beszerzési elvek mentén dolgozunk és a mindennapi beszállítások során kiemelten figyelünk arra is, hogy termékeink frissek maradjanak, és megfelelően, esztétikusan legyenek kihelyezve, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat kínálhassuk. A széles választékban pedig mindenki megtalálhatja kedvencét, ugyanis hetente legalább 150-féle friss zöldség és gyümölcs kerül az áruházak polcaira

– mondta el Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.

A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl 2. kerületi, Csalogány utcai áruháza lett Az Év Boltja. A 2021 tavaszán megnyitott, 1360 m2-es eladótérrel rendelkező, 7 kasszával ellátott modern üzlettel az elhelyezkedése révén a Lidl korszerű, helyi ellátást biztosít vásárlói számára. Az eladótér egyik gyöngyszeme a 60 m2-es zöldség- és gyümölcspult.

Csalogány utcai áruházunk kategóriagyőzelme azt jelenti számunkra, hogy beérett munkánk gyümölcse, hiszen minden nap azért dolgozunk, hogy vásárlóink minden igényét kiszolgálhassuk, legyen szó a széles, minőségi, jó ár-érték arányú termékkínálatról vagy a vásárlói élmény megteremtéséről

– tette hozzá Tőzsér Judit.

Az Év Boltja versennyel a szervezők célja, azon túl, hogy megtalálják a legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbb kereskedelmi egységekre figyelembe véve egyebek között a vásárlóbarátságot, az árukínálatot, a fenntarthatóságot, a szolgáltatások színvonalát és az üzlet belső kialakítását.


Ne hagyd ki!