A Morning Consult adatelemző technológiai vállalat megvizsgálta, melyek voltak idén a leggyorsabban növekvő márkák. A lista tökéletesen tükrözi a világjárvány hatásait.
Semmi meglepő?
Miről is szólt az elmúlt szűk két év? Berobbant az életünkbe a világjárvány, amelynek következtében teljesen átalakultak a mindennapjaink. A tudósok versenyt futottak az idővel, hogy használható vakcinákat alkossanak, miközben aki csak tudott, otthoni munkavégzésre állt át. Elmaradtak a nagy shoppingolások, kocsmázások, mozizások, cserébe viszont az embereknek több idejük maradt arra, hogy átgondolják az életüket, pénzügyeiket.
Otthonaink „börtönéből” a sorozatok, filmek jelentették a kiutat. Boltba járás helyett a házhoz szállítást választottuk, a programokon megspórolt pénzünket pedig sokszor webshopokban költöttük el, esetleg szerencsét próbáltunk a kriptovaluták világában. Ezek a folyamatok köszönnek vissza a leggyorsabban növekvő márkák listáján.
Az élmezőnyben vakcinagyártó gyógyszervállalatok, streaming platformok, kriptotőzsdék, közösségi és pénzügyi appok, és nem meglepő módon sörfőzdék találhatók. A legnagyobb meglepetést talán az okozta, hogy a streamingszolgáltatók között nem a Netflix vagy az Disney+ gyarapodott a legtöbbet, hanem a Paramount+, amelynek kínálatában az MTV, a Nickelodeon és a Comedy Central tartalmai is megtalálhatók. Valamint természetesen a Paramount Pictures stúdió kasszasikerei.
Nem is szaporítjuk tovább a szót, nézzük a toplistát!
2021 leggyorsabban növekvő márkái a felnőttek körében:
- Paramount+
- Moderna
- HBO max
- Coinbase
- TikTok
- YouTube Shorts
- Pluto Tv
- Afterpay
- Cash App
- Universal Orlando Resort
- Marriott Bonvoy
- Telegram
- Vizzy Hard Seltzer
- Mastercard
- Chime
- Bitcoin
- Pfizer
- Busch Light
- Toyota
- YouTube Premium
A lista generációs bontásban ezen a linken tölthető le.