Coca-Cola rózsaszín háttérrel

A Coca-Cola Creations kifogyhatatlan az ötletekből: az űrízű és pixelízű üdítőital után újabb elvont koncepcióval borzolja az idegeket és az ízlelőbimbókat.


A Dreamworld a negyedik termék, amely a Coke új, innovációs platformjától, a Coca-Cola Creations-től kerül ki. Ezekkel a limitált ideig kapható „kreációkkal” az a céljuk, hogy egy kis csavarral az eredeti termékre irányítsák a figyelmet. Így szólítják meg többek között a fiatalabb korosztályt és a gamereket.

Álomvilág

Álom-inspirálta italt akartunk alkotni, amely felismerhetően coca-colás, de egyben felidézi az álmok játékos és ragyogó világát – mondta a Coke egyik szóvivője a termékről.

Az álmok technicolor világából indultunk ki, és egy csipet vibráló ízzel egészítettük ki a nagyszerű Coca-Cola-ízt – folytatta a magyarázatot.

Pár éve a Coca-Cola megfelezte a portfólióját. A kevesebb termék mellett még fontosabb a cég számára, hogy felkeltse az érdeklődést a Coke iránt. Az üdítőitalok iránti kereslet közben általánosságban is csökken, ezért még a Coca-Colának is fel kell kötnie a gatyát.

Inkább koncepció, mint íz 

A Dreamworldhöz hasonló termékeket sokkal inkább koncepcióként, mintsem ízként próbálják eladni. Kiváló eszközt jelentenek arra, hogy az emberek beszélni (vagy írni, mint most is) kezdjenek a Coca-Coláról.

A Creations korábbi három terméke időrendi sorrendben az űrízesítésű Starlight, a pixelízű Byte, illetve a Marshmello. Utóbbinak hagyományosabb ízesítése van, de nem pillecukor. A csavar az benne, hogy a Grammy-díjra jelölt Marshmello nevű DJ és elektromos zenei producer kedvenc gyümölcsei (görögdinnye és eper) ihlették. Ez volt egyébként az első alkalom, hogy a Coke egy ismert művésszel hozott létre egy terméket.

Mindegyik ízhez különleges online tapasztalatot is rendelnek. A Dreamworld üvegein és fémdobozain QR-kód található, amely egy virtuális, kiterjesztett valóságú zenei tapasztalathoz nyitja meg az utat. Aki meg akarja ízlelni, egyelőre még Észak-Amerikába kell mennie érte. Kanadában és az Egyesült Államokban augusztus 15-én kerül piacra, cukormentes és cukros változatban is.

The Conversation

Ne hagyd ki!