Coca-Cola barnás ital pezseg
Újabb ízt dobott a piacra a Coca-Cola, ami még az eddigieknél is meghökkentőbb: a neve Byte.

Márciusban az üdítőitalgyártó bejelentette új, limitált szériás ízkölteményét, a Coca-Cola Starlightot, az ikonikus alapízű ital vörös verzióját, amelynek

az ízét az űr inspirálta.

Egy korty pixel

Most egy újabb elképzelhetetlen verzióval álltak elő, a Coca-Cola Zero Sugar Byte-tal,

amelynek íze nem másra hasonlít, mint a pixelre.

A Coca-Cola Zero Sugar Byte kifejezhetővé teszi a pixel kifejezhetetlen ízét –

fogalmazott Oana Vlad, a cég stratégiai igazgatója a CNN kérdésére.

A kifejezhetetlent megpróbálta bővebben körülírni:

az ismert és szeretett Coca-Cola íz, tiszta ízélménnyel az elején, frissítő ízélménnyel a végén.

A kettő között lehet a pixel.

Céljuk a felhajtás

A Byte a Starlight után a második üdítőital a cég új innovatív divíziójától, a Coca-Cola Creationstől.

A társaság pár évvel ezelőtt úgy döntött, hogy termékei felét megszünteti. Azóta arra fókuszál, hogy alaptermékét, a Coke-ot promotálja. Emellett számos limitált szériás ízzel jelenik meg a piacon, aminek része az is, hogy a fogyasztókat találgatásra késztesse: milyen is lehet az új íz.

Ezt pedig egyféleképpen lehet eldönteni: kóstolással.

Vlad szerint a Starlight fogadtatása igen kedvező volt. Sok találgatás és társalgás folyik a misztikus űr-ízről.

Úgy véli, hogy a Coca-Cola- rajongók értékelik a játékosságot, az íz leírásának elvontsága pedig lehetőséget nyújt a vitára, az eszmecserére. Másképp fogalmazva: keletkezik egy kis felhajtás az új ízek körül.

A Byte-tal a számítógépes játékok kedvelőit célozzák meg.

Újításban utaznak

A cégnél nem ez az egyetlen újítás: a Constellation Brands vállalattal közösen egy különleges alkoholos koktél megalkotásán is dolgoznak, amely a Fresca szódamárka alatt még idén felkerülhet a boltok polcaira. A Constellation Brands Amerika egyik legnagyobb szeszes ital gyártója és forgalmazója, egyebek között a Corona sör is a cég nevéhez fűződik.

A Coca-Cola próbál lépést tartani a kor kihívásaival. Nemrég bejelentette, hogy 2030-ra csomagolásai minimum 25 százaléka már újrafelhasználható lesz.

Viszonyításképp: 2020-ban a cég csomagolásainak 16 százaléka minősült újrafelhasználhatónak. Az említett évben az újratölthető üveg- és műanyag tárolóedényeinek 90 százalékát sikeresen begyűjtötte.


The Conversation

Ne hagyd ki!